logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group stawia na technologię

  PR 18.05.2018, przeczytano 743 razy

Agencja digital marketingowa Cube Group stawia na rozwój technologiczny, wyodrębniając ze swoich struktur dedykowany zespół programistów i ekspertów IT. Na czele stanął Maciej Urbański, obejmując nowo utworzoną funkcję Chief Technology Officer. Wcześniej pracował m.in. w Samsung Electronics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-stawia-na-technologie,36564,artykul.html

Do zadań zespołu należą m.in.: tworzenie dedykowanych systemów dla klientów, łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnej platformy zarządzania danymi (DMP), wdrażanie rozwiązań opartych o machine learning dla klientów agencji oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych.

– Martech jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin marketingu cyfrowego i jedną z najważniejszych inwestycji dla marketerów. Dziś mają oni niespotykane dotąd możliwości analizy, predykcji oraz zarządzania danymi w celu uzyskania najwyższej efektywności. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga wspierania strategii i analityki technologią. Realizowanymi działaniami odpowiadamy na coraz większe zapotrzebowanie na bardziej systemowe i oparte o technologię podejście do działań digital marketingowych – mówi Urbański.

Urbański ma 12-letnie doświadczenie w branży digital, m.in. w Samsung Electronics i Lataj.pl. Ostatnie 5 lat zarządzał projektami w centrum badawczo-rozwojowym Samsunga, gdzie realizował działania z dziedzin: web programming, cloud, machine learning, oraz kierował zespołami programistów. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Źródło: Cube Group


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764