Agencja digital marketingowa Cube Group stawia na rozwój technologiczny, wyodrębniając ze swoich struktur dedykowany zespół programistów i ekspertów IT. Na czele stanął Maciej Urbański, obejmując nowo utworzoną funkcję Chief Technology Officer. Wcześniej pracował m.in. w Samsung Electronics.
Do zadań zespołu należą m.in.: tworzenie dedykowanych systemów dla klientów, łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnej platformy zarządzania danymi (DMP), wdrażanie rozwiązań opartych o machine learning dla klientów agencji oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych.
– Martech jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin marketingu cyfrowego i jedną z najważniejszych inwestycji dla marketerów. Dziś mają oni niespotykane dotąd możliwości analizy, predykcji oraz zarządzania danymi w celu uzyskania najwyższej efektywności. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga wspierania strategii i analityki technologią. Realizowanymi działaniami odpowiadamy na coraz większe zapotrzebowanie na bardziej systemowe i oparte o technologię podejście do działań digital marketingowych – mówi Urbański.
Urbański ma 12-letnie doświadczenie w branży digital, m.in. w Samsung Electronics i Lataj.pl. Ostatnie 5 lat zarządzał projektami w centrum badawczo-rozwojowym Samsunga, gdzie realizował działania z dziedzin: web programming, cloud, machine learning, oraz kierował zespołami programistów. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Źródło: Cube Group