logo
WIADOMOŚCI

Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards

CubeGroup  PR 13.10.2017, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Cube Group znalazła się w finale Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nominację w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-w-finale-effective-mobile-marketing-awards,34102,artykul.html

To 8. edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. – Jurorzy ocenili ponad 180 zgłoszeń w 30 kategoriach od marketerów z Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Turcji, Japonii czy Singapuru. Każdego roku jesteśmy pod wrażeniem zgłaszanych kampanii. Wyłonienie finalistów i zwycięzców i tym razem było sporym wyzwaniem – mówi David Murphy z „Mobile Marketing Magazine”, przewodniczący rady jurorów.

W gronie oceniających zasiadają eksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liście Top 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing, Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerów rynku fintech na Twitterze) czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).

Kampania dla iTaxi powalczy o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) i Vodafone (Turcja). Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 16 listopada w Londynie.

Międzynarodowa nominacja to kolejne docenienie wyników zespołów iTaxi i Cube Group – kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w European Search Awards w kategorii Best Mobile Campaign i Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 83 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone