logo
WIADOMOŚCI

Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards

CubeGroup  PR 13.10.2017, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Cube Group znalazła się w finale Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nominację w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-w-finale-effective-mobile-marketing-awards,34102,artykul.html

To 8. edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. – Jurorzy ocenili ponad 180 zgłoszeń w 30 kategoriach od marketerów z Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Turcji, Japonii czy Singapuru. Każdego roku jesteśmy pod wrażeniem zgłaszanych kampanii. Wyłonienie finalistów i zwycięzców i tym razem było sporym wyzwaniem – mówi David Murphy z „Mobile Marketing Magazine”, przewodniczący rady jurorów.

W gronie oceniających zasiadają eksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liście Top 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing, Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerów rynku fintech na Twitterze) czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).

Kampania dla iTaxi powalczy o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) i Vodafone (Turcja). Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 16 listopada w Londynie.

Międzynarodowa nominacja to kolejne docenienie wyników zespołów iTaxi i Cube Group – kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w European Search Awards w kategorii Best Mobile Campaign i Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone