logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group z działaniami online dla marki Kratki

  PR 07.10.2016, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Agencja performance marketingowa Cube Group rozpoczyna działania dla marki Kratki, należącej do największego polskiego producenta kominków, kratek oraz akcesoriów kominkowych, firmy Kratki.pl – Marek Bal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-z-dzialaniami-online-dla-marki-kratki,30185,artykul.html

W ramach długoterminowej umowy Cube Group odpowiada za strategię, prowadzenie i optymalizację działań online w Polsce i zagranicą (m.in. w Hiszpanii i Niemczech), planowanie i zakup mediów w modelach performance, działania w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, projektowanie kreacji, analitykę i bieżącą optymalizację kampanii sklepu online Kratki.pl.

- Zdecydowaliśmy się na wybór Cube Group z uwagi na zaproponowaną strategię ukierunkowaną na generowanie sprzedaży, ofertę kreacji silnie zorientowanych na konwersyjność oraz doświadczenie we współpracy z największymi e-commerce’ami – uzasadnia Marcin Brysiak, ekspert ds. e-commerce w Kratki.

Firma Kratki.pl – Marek Bal działa od 1998 roku, dziś to jeden z czołowych europejskich producentów kominków, dostępnych w 56 krajach na całym świecie. Firma jest również laureatem wielu konkursów branżowych: za jakość i rozwiązania technologiczne została nagrodzona czterokrotnie Złotym Laurem Klienta i tytułami „Konsumencki Lider Jakości” i „Lider Nowych Technologii, a estetykę, wzornictwo i detal wyróżniono na Forum Dobrego Designu za projekt z kryształami Swarovski.

Źródło: Cube Group / Kratki.pl - Marek Bal


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764