logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group z kampanią online dla marki XL Energy Drink

  PR 14.04.2017, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Agencja performance marketingowa Cube Group ruszyła z promocją kampanii Loterii XL Energy Drink.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-z-kampania-online-dla-marki-xl-energy-drink,32163,artykul.html

W ramach rozstrzygnięcia konkursu zespół Cube Group odpowiada za kampanię internetową „XL Energy Drink Loteria”: opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz strategii działań promocyjnych, zakup mediów (m.in. działania performance marketing; reklama natywna, influencer marketing, programmatic) oraz optymalizację. Kampania potrwa od kwietnia do września.

Marka XL Energy Drink należy do działającej od 2000 r. polskiej firmy XL Energy Marketing, dystrybuującej produkty na ponad 70 rynkach na świecie i 5 kontynentach.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

Dodatkowe informacje:

Cube Group,


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764