logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cubic Inch stawia na drukarki 3D HP Jet Fusion

  PR 09.11.2018, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Cubic Inch zajmuje się drukiem 3D od 2014 roku. Przez długi czas firma testowała różne rozwiązania i technologie, ale ostatecznie zdecydowała się na HP Multi Jet Fusion 3D. Urządzenia te mogą być eksploatowane praktycznie non-stop, co wprost przekłada się na dużą wydajność produkcyjną i możliwość realizacji wielu zamówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cubic-inch-stawia-na-drukarki-3d-hp-jet-fusion,380099,artykul.html

W prezentowanym filmie właściciele firmy – Filip Matejak i Maciej Stefańczyk, odpowiadają o zaletach technologii 3D firmy HP oraz o zadaniach jakie są jej powierzane. Jednym z głównych klientów Cubic Inch 3D Printing jest UNILOGO – producent zrobotyzowanych linii produkcyjnych. Dla tej firmy drukowane są elementy formatowe oraz części maszyn. Druk odbywa się w niewielkich nakładach za to z zachowaniem wysokiej precyzji. W tej roli HP Multi Jet Fusion 3D sprawdza się doskonale.

  • Więcej informacji na temat technologii druku 3D TUTAJ

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764