logo
WIADOMOŚCI

Cubic Inch stawia na drukarki 3D HP Jet Fusion

  PR 09.11.2018, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

Cubic Inch zajmuje się drukiem 3D od 2014 roku. Przez długi czas firma testowała różne rozwiązania i technologie, ale ostatecznie zdecydowała się na HP Multi Jet Fusion 3D. Urządzenia te mogą być eksploatowane praktycznie non-stop, co wprost przekłada się na dużą wydajność produkcyjną i możliwość realizacji wielu zamówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cubic-inch-stawia-na-drukarki-3d-hp-jet-fusion,380099,artykul.html

W prezentowanym filmie właściciele firmy – Filip Matejak i Maciej Stefańczyk, odpowiadają o zaletach technologii 3D firmy HP oraz o zadaniach jakie są jej powierzane. Jednym z głównych klientów Cubic Inch 3D Printing jest UNILOGO – producent zrobotyzowanych linii produkcyjnych. Dla tej firmy drukowane są elementy formatowe oraz części maszyn. Druk odbywa się w niewielkich nakładach za to z zachowaniem wysokiej precyzji. W tej roli HP Multi Jet Fusion 3D sprawdza się doskonale.

  • Więcej informacji na temat technologii druku 3D TUTAJ

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone