logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cubic Inch stawia na drukarki 3D HP Jet Fusion

  PR 09.11.2018, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

Cubic Inch zajmuje się drukiem 3D od 2014 roku. Przez długi czas firma testowała różne rozwiązania i technologie, ale ostatecznie zdecydowała się na HP Multi Jet Fusion 3D. Urządzenia te mogą być eksploatowane praktycznie non-stop, co wprost przekłada się na dużą wydajność produkcyjną i możliwość realizacji wielu zamówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cubic-inch-stawia-na-drukarki-3d-hp-jet-fusion,380099,artykul.html

W prezentowanym filmie właściciele firmy – Filip Matejak i Maciej Stefańczyk, odpowiadają o zaletach technologii 3D firmy HP oraz o zadaniach jakie są jej powierzane. Jednym z głównych klientów Cubic Inch 3D Printing jest UNILOGO – producent zrobotyzowanych linii produkcyjnych. Dla tej firmy drukowane są elementy formatowe oraz części maszyn. Druk odbywa się w niewielkich nakładach za to z zachowaniem wysokiej precyzji. W tej roli HP Multi Jet Fusion 3D sprawdza się doskonale.

  • Więcej informacji na temat technologii druku 3D TUTAJ

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone