logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cuk Ubezpieczenia nowym partnerem Payback

  PR 05.04.2018, przeczytano 1076 razy
ilustracjastrzałka

PAYBACK Polska poszerza portfolio swoich partnerów. 4 kwietnia 2018 roku do Programu dołączył CUK Ubezpieczenia – lider wśród multiagencji ubezpieczeniowych, posiadający blisko 300 placówek w całej Polsce. Uczestnicy Programu mogą otrzymywać punkty podstawowe i promocyjne za zakup ubezpieczeń za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży dostępnych w CUK Ubezpieczenia.  Mogą też wymieniać punkty PAYBACK na zakup polisy u nowego partnera. Dodatkowo, na PAYBACK.pl dostępna jest porównywarka ubezpieczeń OC i OC/AC, dzięki której można znaleźć najtańsze lub najbardziej dopasowane do swoich potrzeb ubezpieczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cuk-ubezpieczenia-nowym-partnerem-payback,36051,artykul.html

– Zależy nam na tym, aby uczestnicy Programu PAYBACK mieli łatwy dostęp do jak najszerszej oferty produktów i usług, które ułatwiają im życie. Bardzo cieszymy się więc, że do grona naszych partnerów dołączył CUK Ubezpieczenia, który skupia ponad 30 wiodących firm ubezpieczeniowych – mówi Tomasz Głos, Classic Business Director w PAYBACK Polska. – Punkty PAYBACK można otrzymać za zakup każdego ubezpieczenia we wszystkich kanałach sprzedaży firmy: on-line, za pośrednictwem Contact Center oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży – dodaje Tomasz Głos.

– Od początku działalności CUK Ubezpieczenia na pierwszym miejscu stawiamy naszych klientów. To im służymy doradztwem i prowadzimy przez świat ubezpieczeń w taki sposób, aby znaleźć najlepsze rozwiązania dla każdego z nich. Dołączenie do PAYBACK, największego programu lojalnościowego, jest częścią realizacji tej strategii. Karty PAYBACK zadomowiły się w portfelach wielu Polaków. Teraz dzięki nim będą mogli dodatkowo obniżyć koszty zakupu polis ubezpieczeniowych lub powiększyć zasób swoich punktów z przeznaczeniem na inny wymarzony cel. Ponadto na początek, z okazji przystąpienia do Programu, przy zakupie jakiejkolwiek polisy potrajamy liczbę punktów PAYBACK – mówi Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.

W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakup polisy można otrzymać 1 punkt PAYBACK. Na rozpoczęcie współpracy przygotowanych zostało 30 000 zestawów startowych w postaci ulotek z kartami PAYBACK, które będą dystrybuowane bezpośrednio w placówkach CUK Ubezpieczenia. Dodatkowo na uczestników Programu czekają liczne promocje, dzięki którym będą oni mogli zebrać jeszcze więcej punktów PAYBACK.

CUK Ubezpieczenia posiada obecnie największy wybór dostępnych na rynku produktów ubezpieczeniowych i najszerszy zakres ochrony. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Obok najpopularniejszych ubezpieczeń komunikacyjnych, takich jak OC, AC czy Assistance oraz standardowych produktów majątkowych, turystycznych i na życie, w CUK Ubezpieczenia można zakupić ubezpieczenia zdrowotne, a także ubezpieczenia skierowane do firm.

Źródło: PAYBACK Polska

www.payback.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764