logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CUK Ubezpieczenia radzi jak nie zostać „łosiem“

  PR 17.08.2015, przeczytano 1111 razy

Reklamy multiagencji CUK Ubezpieczenia podkreślają konieczność porównania ofert dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń OC. Z najnowszej analizy agencji wynika, iż Polacy na różnicach w cenach polis motoryzacyjnych tracą rocznie ponad 300 zł. Kampania zatytułowana „nie bądź łoś“ ma celu zwrócenie uwagi na kilkusetzłotowe różnicę w cenach OC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cuk-ubezpieczenia-radzi-jak-nie-zostac-losiem,25698,artykul.html

Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Jest to wyjątkowo aktualny temat, ponieważ po wprowadzeniu na wiosnę tego roku daleko idących zmian w systemie ubezpieczeniowym, takich jak chociażby wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego czy systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód ceny obowiązkowych polis wzrosły o średnio 15 proc. - mówi Grzegorz Wróblewski, Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty od 17 sierpnia są emitowane w wybranych kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u, m.in. Polsat Sport, Polsat Play, TVN Turbo, a także w Superstacji. Reklamy będą pokazywane do połowy września.

Źródło: CUK Ubezpieczenia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764