logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CUK Ubezpieczenia radzi jak nie zostać „łosiem“

  PR 17.08.2015, przeczytano 793 razy

Reklamy multiagencji CUK Ubezpieczenia podkreślają konieczność porównania ofert dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń OC. Z najnowszej analizy agencji wynika, iż Polacy na różnicach w cenach polis motoryzacyjnych tracą rocznie ponad 300 zł. Kampania zatytułowana „nie bądź łoś“ ma celu zwrócenie uwagi na kilkusetzłotowe różnicę w cenach OC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cuk-ubezpieczenia-radzi-jak-nie-zostac-losiem,25698,artykul.html

Kierujemy nasz przekaz do wszystkich tych właścicieli i użytkowników pojazdów, którzy uważają, że cena ich obowiązkowej polisy OC jest za wysoka. Jest to wyjątkowo aktualny temat, ponieważ po wprowadzeniu na wiosnę tego roku daleko idących zmian w systemie ubezpieczeniowym, takich jak chociażby wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego czy systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód ceny obowiązkowych polis wzrosły o średnio 15 proc. - mówi Grzegorz Wróblewski, Dyrektor Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty od 17 sierpnia są emitowane w wybranych kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u, m.in. Polsat Sport, Polsat Play, TVN Turbo, a także w Superstacji. Reklamy będą pokazywane do połowy września.

Źródło: CUK Ubezpieczenia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764