logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier Królewski: Gotowanie na żywo z Olą Tatką

  PR 08.05.2020, przeczytano 2456 razy
ilustracjastrzałka

Gotowanie w domu stało się codziennością dla wielu osób. Z pomocą tym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni, przychodzi Cukier Królewski. W każdy czwartek o godzinie 18:30 marka zaprasza na transmisje live na swoim Instagramie. Spotkania prowadzi blogerka i autorka kulinarnych e-booków, Ola Tatka. Pokaże ona, jak od A do Z przygotować pyszne desery. Proste a zarazem efektowne przepisy z pewnością zrobią wrażenie na bliskich i domownikach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cukier-krolewski%3A-gotowanie-na-zywo-z-ola-tatka,386926,artykul.html

Ola Tatka to popularna blogerka, która motywuje do pieczenia i gotowania nawet tych, którzy dotychczas stronili od kuchni. Jest również jedną z najbardziej lubianych mam na Instagramie. W kuchni często pomagają jej mali pomocnicy. To najlepsi recenzenci jej potraw.

- W sytuacji, w której spędzamy czas w domu, coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie swojej przygody w kuchni. Razem z marką Cukier Królewski zdecydowaliśmy się pomóc w stawianiu pierwszych kroków fanom słodkości. W transmisjach live pokazujemy, jak krok po kroku przygotować pyszne desery dla całej rodziny. Dzięki takiej formie, możemy na bieżąco odpowiadać na pytania widzów oraz rozwiewać ich kulinarne wątpliwości – mówi Ola Tatka, prowadząca transmisje.

– Odbiór naszych pierwszych live’ów był bardzo pozytywny. Widzowie chwalili się zdjęciami przygotowanych deserów, a liczba uczestników przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania! Mamy nadzieję, że czwartkowe spotkania w kuchni on-line pomogą rozkochać w deserach i wypiekach jeszcze większą liczbę osób. Co tydzień będziemy przygotowywać zarówno tradycyjne przepisy oparte na recepturach naszych babć, jak i nowoczesne wydania słodkości  – dodaje Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A.

Transmisje oznaczone #królewskieiproste odbywają się w każdy czwartek, o godzinie 18:30, na Instagramie @cukierkrolewski. Dzień wcześniej opublikowane zostaną potrzebne składniki, aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie z Olą Tatką. A już niebawem na Instagramie ogłoszony zostanie konkurs dla amatorów słodkości.

Źródło: Südzucker Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764