logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły

  PR 12.12.2024, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie Królową dobra”, w ramach której internauci drobnym gestem – zdjęciem domowego wypieku – mogą dołożyć cegiełkę do organizacji dwóch wigilii dla potrzebujących oraz realizacji paczek dla dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cukier-krolewski-i-fundacja-wez-pomoz-lacza-sily,406849,artykul.html

Wielkimi krokami zbliżają się najbardziej rodzinne święta w roku. Przypomina o tym aura za oknem i szybujące w dół słupki termometru. I choć chłód na zewnątrz potrafi doskwierać, to dla wielu, szczególnie w tym okresie, potrzeba ciepła ma zupełnie inny wymiar.

Samotność, kryzys bezdomności, zła sytuacja finansowa. Czasami ciepły posiłek czy herbata to luksus. Życie bywa nieprzewidywalne, a my chcemy dać potrzebującym namiastkę normalności. Pomagamy przez cały rok i na różnych płaszczyznach. Aktualnie swoje działania koncentrujemy na organizacji kolacji wigilijnych we Wrocławiu. Wydarzenia odbędą się 4 i 24 grudnia. W realizacji projektu wspiera nas między innymi marka Cukier KrólewskiTo partner, któremu przyświecają podobne wartości informuje Jan Piontek, prezes Fundacji Weź Pomóż.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nasza współpraca z Fundacją Weź Pomóż wchodzi na kolejny etap. Zaczęliśmy od lodówek społecznych, których zawartość ma być wsparciem dla osób w kryzysie i które równocześnie pozwalają redukować problem marnowania żywności. Teraz, w okresie okołoświątecznym, chcemy wesprzeć Fundację w realizacji innej, równie pięknej inicjatywy – wigilii dla potrzebujących - mówi Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. – Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszego partnera i zdecydowaliśmy, że pomożemy w sposób, który jest nam najbliższy, czyli zachęcając do wspólnego pieczenia – kontynuuje Magdalena Budzyńska.

Pieczesz? Możesz pomóc zorganizować wigilię dla potrzebujących

Drobne gesty mają moc, a pomóc można chociażby piekąc. Przekonują o tym organizatorzy akcji „Obudź w sobie Królową dobra”. Jak dołożyć swoją cegiełkę i pomóc w realizacji kolacji dla potrzebujących? Wystarczy w terminie 15 listopada – 15 grudnia zrobić zdjęcie domowego wypieku i udostępnić je wraz z hashtagiem #KrólowaDobra pod przypiętym postem na fanpage’u Cukier Królewski - Blisko Siebie, Blisko Natury lub na własnym profilu na Instagramie. Za każde dodane zdjęcie marka przekaże Fundacji Weź Pomóż 1 kg cukru i 1 zł. Dodatkowo, jeśli na fotografii znajdzie się dowolny produkt z asortymentu Cukru Królewskiego, na rzecz inicjatywy trafi 5 kg cukru i 5 zł.

Wsparcie finansowe oraz produktowe od marki Cukier Królewski pomoże nam zorganizować dwie wigilie we Wrocławiu oraz przygotować upominki, które podczas spotkania otrzymają dzieci. Mamy nadzieję, że ponownie drobnymi, ale pełnymi ciepła gestami, wywołamy uśmiech na twarzach potrzebujących – dodaje Jan Piontek.

Lodówki społeczne

Przez cały rok pomagać można między innymi dzięki lodówkom społecznym. Punkty pomocowe, które powstały w ramach współpracy marki Cukier Królewski i Fundacji Weź Pomóż zostały zlokalizowane we Wrocławiu przy ul. Kościelnej 18, Długołęce przy ul. Robotniczej 12, Nowogrodźcu przy ul. Asnyka 53, Walimiu przy ul. Długiej 8 oraz w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21b/2. Są czynne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Źródło: Südzucker Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764