logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier Królewski w nowej odsłonie

  PR 30.09.2019, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

Marka przed wprowadzeniem na rynek nowych opakowań zapytała konsumentów o opinię na temat nowej szaty graficznej. Pytanie brzmiało, czy Cukier Królewski w odświeżonej wersji podoba im się bardziej od obecnego wyglądu i co najbardziej ich w nowych opakowaniach zainteresowało. Liczba pozytywnych odpowiedzi przeszła najśmielsze oczekiwania producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cukier-krolewski-w-nowej-odslonie,384151,artykul.html

Ponad 75% ankietowanych uznało, że następnym razem, będąc na zakupach, wybraliby właśnie cukier w nowej paczce. Pytane osoby zdecydowanie pozytywnie przyjęły fakt zachowania szaty graficznej z charakterystyczną czerwono białą kolorystyką, a także nowy mocny element obecny na opakowaniach – podkreślenie lokalności produktu i jego naturalne pochodzenie.

Wciąż nie wszyscy konsumenci zdają sobie bowiem  sprawę z tego, że flagowy produkt marki, cukier biały Cukier Królewski produkowany jest w 100% z polskiego buraka cukrowego. W czasie trwania kampanii cukrowniczej do cukrowni zlokalizowanych w południowej Polsce, lokalni rolnicy dostarczą ogromne ilości tego surowca. Dlatego też, każdy kilogram cukru białego zawierać będzie specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”.

Aby dowiedzieć się więcej o marce wystarczy zeskanować kod QR, znajdujący się na tyle opakowania.  Konsumenci zostaną przeniesieni do świata Cukru Królewskiego, będą mogli zapoznać się z tajnikami uprawy buraków, produkcji samego cukru jak i mnóstwem inspiracji kulinarnych.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764