logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami

  PR 05.10.2020, przeczytano 1452 razy
ilustracjastrzałka

Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga „Super Styler”, Pauliną i Kasią Błędowską z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz z influencerką - Angeliką „Andziaks” Zając. Aktualnie na Instagramie Cukru Królewskiego króluje Ola Tatka, która prowadzi transmisje live, pokazujące jak krok po kroku przygotować pyszne desery. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka oraz Sylwia Dróżdż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cukier-krolewski-wzmacnia-wspolprace-z-influencerami,388647,artykul.html

Współpraca Cukru Królewskiego z influencerami przynosi marce wymierne efekty. Po 4 miesiącach działań liczba nowych followersów instragramowego profilu @CukierKrólewski wzrosła o ponad 600 proc. Znacząco zwiększyło się również zaangażowanie fanów. O ponad 350 proc. podniosła się liczba oznaczeń marki na zdjęciach użytkowników, a wskaźnik nowych interakcji z profilem wzrósł o blisko 300 proc.

– Z bardzo pozytywnym odbiorem spotkała się nasza wielkanocna kampania, w której wzięli udział influencerzy oraz ich mamy i babcie. Jednak prawdziwą furorę na naszym Instagramie robi Ola Tatka i jej transmisje live. Cykliczne spotkania i wspólne gotowanie na żywo mają już grono wiernych fanów, a z tygodnia na tydzień rośnie liczba osób chcących bawić się w kuchni razem z nami. Widzowie angażują się w transmisje, zadają pytania i chwalą się zdjęciami swoich deserów  – mówi Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – Rozszerzając nasze działania zaprosiliśmy do współpracy Monikę Molecką i Sylwię Drożdżówkę, które na co dzień poprzez swoje media społecznościowe kulinarnie inspirują tysiące osób. Na naszym Instagramie poprowadzą one transmisje live, a także sesje Q&A, podczas których ekspertki odpowiedzą na pytania związane z przygotowaniem ciast i deserów – dodaje.

Transmisje live odbywają się w czwartki o 18:30 na instagramowym profilu marki - @cukierkrolewski. Aby widzowie mogli przygotować się na wspólne gotowanie, dzień wcześniej publikowana jest lista potrzebnych składników.

Królewski ambasador

Marka przy pomocy Infuencerek prowadzi również konkurs konsumencki. Każda osoba, która do 18 października na swoim Instagramie opublikuje zdjęcie słodkiego deseru z widocznym produktem marki Cukier Królewski, w opisie dodając hashtagi #KrólewskieiProste i #KrólewskiAmbasador ma szansę zostać ambasadorem marki. Wyłonionych zostanie 9 laureatów, którzy wybiorą się na weekend z @olatatka, @pysznieczyniepysznie oraz @obiaddlataty do urokliwego miejsca w sercu Parku Krajobrazowego Puszczy Zielonki. Zwycięzcy będą mieli okazję nie tylko poznać bliżej ekspertki marki, ale także odkryć sekrety najlepszych wypieków, nauczyć się tajników fotografii kulinarnej i podstaw prowadzenia blogów kulinarnych.

Za obsługę mediów społecznościowych Cukru Królewskiego oraz współpracę z Influencerami odpowiada krakowska agencja Insignia.

ilustracjastrzałka

Źródło: Südzucker Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764