Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK rozpoczęła przedwakacyjną kampanię reklamową. Celem kampanii jest wzrost świadomości nowej linii domowego, tradycyjnego makaronu „Od Szlachcianki”.
Zdaniem Grzegorza Polaka, prezesa Wytwórni POL-MAK, przełom maja i czerwca jest „gorącym” okresem dla sprzedaży makaronu domowego. Jest to bowiem czas zarówno przyjęć „komunijnych” jak i początek sezonu na tradycyjne polskie danie – makaronu z owocami (np. z truskawkami).
Kampania prowadzona będzie w TV i radiu. Produkcją filmu reklamowego oraz zakupem czasu antenowego zajęła się lubelska agencja Cumulus kierowana przez Jana Matysika ( www.agencjacumulus.pl ). Reklama w TVP3 Lublin potrwa od II połowy maja do końca czerwca. Spoty telewizyjne pojawiać się będą w najbardziej atrakcyjnych blokach reklamowych. Autorem scenariusza filmu reklamowego jest Jan Matysik. Autorem zdjęć filmu jest Waldemar Michalski.
Kampania obejmuje także emisję spotów w Radio Złote Przeboje oraz w Radio Lublin. Równolegle do kampanii reklamowej w lubelskich mediach prowadzone będą także ogólnopolskie działania public relations oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (także prowadzone przez agencję Cumulus).
Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK jest polskim przedsiębiorstwem prywatnym. Firma specjalizuje się w produkcji tradycyjnego, czterojajecznego makaronu. Sztandarowy produkt - makaron "Domowy" jest jednym z najlepiej sprzedających się marek makaronu we wschodniej Polsce. POL-MAK zatrudnia 70 osób. W ostatnich latach firma zdobyła szereg nagród w konkursach konsumenckich i gospodarczych, m.in. tytuł Krajowego Mistrza Agroligi oraz Laur Excellence w Biznesie. Od dwóch miesięcy na terenie całej Polski można spotkać nowe opakowania makaronu POL-MAK. Wiodącym motywem opakowania jest grafika ze szlachcianką, która według legendy odnalazła kilka wieków temu receptury tradycyjnego makaronu.
Źródło: Cumulus