logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor: działania wspierające sprzedaż dla Barilla Polska

  PR 20.06.2017, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla i Wasa w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor%3A-dzialania-wspierajace-sprzedaz-dla-barilla-polska,32851,artykul.html

W ramach kontraktu Cursor odpowiada za planowanie i realizację wszystkich akcji promocyjnych i eventowych dla Barilla Polska. Spółka z Grupy OEX kompleksowo obsługuje klienta  – od koncepcji i przygotowania projektów graficznych, przez produkcję materiałów, rekrutację i szkolenia personelu, obsługę wydarzeń, logistykę i raportowanie.

- Projekty realizowane przez Cursor przekładają się zarówno na wzrost sprzedaży naszych produktów, jak i zwiększenie świadomości marki Barilla i Wasa w grupie docelowej. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu współpracy  – powiedziała Marta Kąkolewska, Trade Marketing Manager Barilla Poland.

Cursor realizuje projekty wspierające sprzedaż dla Barilla Polska od 2014 roku. Współpraca rozpoczęła się od niestandardowych akcji degustacyjnych typu premium, łączących promocję produktów z edukacją konsumentów. Od tego czasu zakres i skala działań realizowanych przez spółkę z Grupy OEX dla klienta systematycznie rośnie. Od 2017 rozszerzono współpracę w obszarze kreacji i produkcji materiałów wykorzystywanych podczas projektów, m.in. POSM, stoisk i ich wyposażenia oraz odzieży dla personelu obsługującego akcje.

Cursor przeprowadził dla marki Barilla kilkaset eventów pod nazwą SHOW COOKING na terenie całego kraju. Spółka odpowiadała także za imprezy targowe oraz organizację degustacji i akcji samplingowych. Dotychczas w ramach prowadzonych przez Cursor działań rozdanych zostało ponad 1,7 miliona porcji produktów Barilla i Wasa.

- Realizując akcje wsparcia sprzedaży stawiamy na kreatywne rozwiązania, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów i kreują ich zaangażowanie. Nasza rozbudowana struktura terenowa umożliwia nam obsługę zarówno wydarzeń o charakterze ogólnokrajowym, jak i lokalnym – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający działem field marketing w Cursor SA.

Barilla Cooking Show jest realizowany przez Cursor w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych formatach sklepów. Projekt obsługuje kilkadziesiąt zespołów promocyjnych i ekip instalacyjnych.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764