logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor: Kontrakt na logistykę materiałów marketingowych dla Lotos

  PR 23.03.2016, przeczytano 1485 razy
ilustracja

Cursor z Grupy OEX, specjalizujący się w rozwiązaniach z zakresu e-logistyki i wsparcia sprzedaży, rozpoczął realizację projektu obejmującego kompleksową obsługą logistyczną materiałów marketingowych spółki LOTOS Paliwa. Umowa obejmuje m.in. magazynowanie i dystrybucję materiałów POS do kilkuset stacji paliw klienta, a także logistykę programu premiowego LOTOS Navigator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor%3A-kontrakt-na-logistyke-materialow-marketingowych-dla-lotos,27932,artykul.html

W ramach usługi Cursor udostępnia klientowi dedykowaną platformę IT do zarządzania materiałami marketingowymi. Umożliwia ona uprawnionym pracownikom LOTOS Paliwa składanie zamówień na poszczególne produkty, kontrolowanie stanów magazynowych i asortymentu POSM oraz generowanie raportów. W gestii Cursora znajduje się pełna logistyka materiałów – od ich magazynowania i obsługi zamówień, przez dystrybucję, instalację, serwis i utylizację produktów. Spółka zajmuje się także techniczną obsługą platformy.

Nasza oferta jest skierowana do firm, które chcą optymalizować działania związane z logistyką materiałów marketingowych. Rozwiązanie Cursora pozwala znacznie ograniczyć koszt POSM. Posiadamy nie tylko know how i wieloletnie doświadczenie, ale także infrastrukturę pozwalającą nam obsługiwać projekty logistyczne każdej skali – powiedział Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor SA z Grupy OEX.

Cursor realizuje projekty z zakresu stałej obsługi logistycznej materiałów marketingowych dla ponad 70 klientów, m.in. dla czołowych koncernów z branży FMCG, kosmetycznej i farmaceutycznej. Spółka dysponuje jednym z większych w Polsce centrów magazynowych dedykowanych obsłudze POSM i branży e-commerce. Posiada także własne rozwiązania IT, pozwalające automatyzować procesy logistyczne i zwiększać ich efektywność. 

Doradzamy klientom jak optymalizować asortyment materiałów POS i efektywniej nimi dystrybuować. Na wymierne oszczędności finansowe dla klientów przekłada się także skala naszej działalności. Korzystne warunki współpracy z naszymi partnerami zewnętrznymi przekładamy na odbiorców usług Cursora. W rezultacie nasi klienci oszczędzają m.in. na koszcie przesyłek kurierskich – dodaje Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający e-logistyką w Cursor SA.

Umowa Cursora i LOTOS Paliwa obejmuje także obsługę logistyczną programu premiowego klienta. W ramach współpracy outsourcer odpowiada za magazynowanie i dystrybucję nagród.

Jakość logistyki w przypadku materiałów marketingowych i programów premiowych bezpośrednio przekłada się na wizerunek i zaufanie klientów. W ramach usługi Cursor zapewnia nie tylko określone parametry KPI dotyczące m.in. terminów dostaw, ale także gwarantuje odpowiedni sposób przechowywania i transportu różnego rodzaju materiałów. 

Spółka LOTOS Paliwa zarządza siecią blisko 480 stacji paliw w Polsce.

Źródło: Cursor SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764