logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor – Miasteczka Nałęczowianka podczas Tour de Pologne

  PR 25.07.2011, przeczytano 2114 razy

Kampania realizowana przez Cursor na rzecz Nałęczowianki – w ramach wyścigu Tour de Pologne – obejmuje outsourcing procesów marketingowych i logistycznych z elementami wsparcia sił sprzedaży. Działania prowadzone będą od 31 lipca do 6 sierpnia 2011 roku na całej trasie wyścigu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor--miasteczka-naleczowianka-podczas-tour-de-pologne,13051,artykul.html

W ramach umowy z marką Nałęczowianka, Cursor odpowiedzialny będzie za zarządzanie oraz instalację elementów reklamowych i ekspozycyjnych, serwis i obsługę sprzętu promocyjnego oraz rozdawanie próbek wody. Na mecie każdego z 7 etapów wyścigu Tour de Pologne powstaną mobilne Miasteczka Nałęczowianka, gdzie kibice będą mogli skorzystać ze stacjonarnych rowerów treningowych i stanowiska do gry Play Station. Wśród atrakcji przewidziane są też liczne konkursy i warsztaty edukacyjne. Dodatkowo, Cursor zapewni zarządzanie personelem promocyjnym – w tym rekrutację i szkolenia terenowych ekip oraz pracowników obsługi eventu. Spółka zadba także o wynajem, branding oraz zarządzanie flotą samochodów, które stanowić będą kolumnę reklamową przed peletonem.

Miasteczko jest tylko jednym z kilku realizowanych przez Cursor elementów procesu wsparcia marki Nałęczowianka w ramach Tour de Pologne. Cursor odpowiada również za wspierające akcje promocyjne w sieciach handlu detalicznego na Podhalu, które bezpośrednio nawiązują do samego wyścigu.
„Tour de Pologne jest w tym roku największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem sportowym w Polsce. Bardzo się cieszę, że możemy w tym uczestniczyć. Posiadane przez spółkę Cursor wieloletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu procesów marketingowych, logistycznych oraz wsparcia sił sprzedaży doskonale sprawdza się w przypadku tak dużych przedsięwzięć. Nasze profesjonalne ekipy instalacyjne oraz sprawdzone rozwiązania w zakresie magazynowania i dystrybucji materiałów promocyjnych umożliwiają efektywną realizację wydarzeń konsumenckich o szerokim zasięgu” - powiedział Artur Wojtaszek, Prezes Zarządu Cursor S.A.

Dotychczasowe działania prowadzone przez spółkę Cursor na rzecz jednego z głównych partnerów Tour de Pologne obejmowały usługi z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu, w tym przygotowanie oraz realizację akcji promocyjnych i samplingowych. Od czerwca 2011 roku Cursor współpracuje z marką Nałęczowianka przy projektach realizowanych m.in. w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce.

Tegoroczny wyścig Tour de Pologne będzie transmitowany w TVP Sport, TVP1, TVP HD oraz w Internecie.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

Dodatkowe informacje:

Cursor S.A. specjalizuje sie w projektowaniu i realizacji złożonych procesów sprzedażowych, zarządzaniu zasobami ludzkimi w zakresie organizacji zespołów handlowych, merchandisingu oraz wsparcia promocyjnego. Zarządza największymi w Polsce centrami logistycznymi dedykowanymi magazynowaniu i dystrybucji materiałów wsparcia sprzedaży. W 2009 roku spółka poszerzyła swoje kompetencje o obsługę programów lojalnościowych, sklepów internetowych oraz projekty co-packingowe. Dysponuje rozbudowaną siecią kilku tysięcy pracowników terenowych oraz zapleczem biurowym w 24 miastach na terenie Polski. Obsługuje ponad 200 klientów z branży FMCG, finansowej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej. Dynamikę wzrostu zawdzięcza wyspecjalizowanemu działowi obsługi Klienta, wprowadzaniu do swojej oferty komplementarnych usług oraz rozwojowi współpracy z pozyskiwanymi w trakcie działalności partnerami biznesowymi. Więcej informacji o Cursor S.A. znajdą Państwo na www.cursor.pl

Outsourcing Experts powstał w wyniku połączenia Grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center).
Spółki z Grupy Outsourcing Experts (OEX) to wyspecjalizowane podmioty w obszarze outsourcingu procesów:

-Zarządzania dokumentami i back-office;
-Wsparcia sprzedaży i marketingu;
-Call i contact centers.
W skład Outsourcing Experts (OEX) wchodzi 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksowym zarządzaniem dokumentami i rejestracją danych; budową struktur handlowych; obsługą dużych projektów promocyjnych oraz programów lojalnościowych; logistyką produktów wsparcia sprzedaży; realizacją procesów rebrandingowych oraz telefoniczną obsługą klientów.
Celem strategicznym Grupy OEX jest zbudowanie silnego, stabilnego podmiotu, oferującego kompleksowe usługi Business Process Outsourcing, który będzie mógł skutecznie konkurować z największymi międzynarodowymi dostawcami usług BPO. Drogą do realizacji celu Outsourcing Experts jest trwały rozwój oferowanych już usług i ich kanałów sprzedaży, a także budowanie nowych obszarów kompetencyjnych w drodze akwizycji.

Strategia Grupy Outsourcing Experts zakłada:
1.Utrwalenie pozycji lidera w kluczowych dla Outsourcing Experts branżach;
2.Wzrost przez akwizycje zarówno w branżach aktualnie reprezentowanych, jak i w nowych obszarach leżących w sferze zainteresowań Grupy Outsourcing Experts;
3.Uzupełnienie portfolio produktowego o nowe usługi z zakresów zbliżonych i synergicznych do obszarów działalności spółek Outsourcing Experts;
4.Pozyskanie środków przez GPW w celu sfinansowania założonych planów rozwoju;
5.Koordynacja działań administracyjnych w ramach Grupy OEX w celu osiągnięcia optymalizacji operacyjnej i kosztowej.
Do grona klientów Outsourcing Experts (OEX) należy ponad 500 firm, w tym największe spółki z branży:
telekomunikacyjnej (np. Canal Plus Cyfrowy, Netia, Polkomtel, Samsung, Telekomunikacja Polska, UPC);
finansowej (np. Bank Millenium, Bank Pekao, Bank Pocztowy, Citibank Handlowy, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Getin Noble Bank, Nordea Bank, PKO Bank Polski);
ubezpieczeniowej (np. Allianz, AVIVA, AXA, Compensa, Ergo Hestia, PZU, Uniqa, Warta);
FMCG (np. Dr Oetker Polska, Johnson & Johnson, Kompania Piwowarska, Lindt, Mars Polska, Nestle Polska, Phillip Morris Polska);
handlowej (np. Auchan, RUCH, Tesco);
produkcji i dystrybucji (np. Arcelor Mitkal, PKN Orlen);
energetycznej (np. RWE, Tauron Polska Energia, Vattenfall);
samochodowej (np. Mercedes Benz, Suzuki Motor Polska);
administracji publicznej (np. kancelaria prezydenta RP, urzędy miast, urzędy wojewódzkie).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764