Kampania realizowana przez Cursor na rzecz Nałęczowianki – w ramach wyścigu Tour de Pologne – obejmuje outsourcing procesów marketingowych i logistycznych z elementami wsparcia sił sprzedaży. Działania prowadzone będą od 31 lipca do 6 sierpnia 2011 roku na całej trasie wyścigu.
W ramach umowy z marką Nałęczowianka, Cursor odpowiedzialny będzie za zarządzanie oraz instalację elementów reklamowych i ekspozycyjnych, serwis i obsługę sprzętu promocyjnego oraz rozdawanie próbek wody. Na mecie każdego z 7 etapów wyścigu Tour de Pologne powstaną mobilne Miasteczka Nałęczowianka, gdzie kibice będą mogli skorzystać ze stacjonarnych rowerów treningowych i stanowiska do gry Play Station. Wśród atrakcji przewidziane są też liczne konkursy i warsztaty edukacyjne. Dodatkowo, Cursor zapewni zarządzanie personelem promocyjnym – w tym rekrutację i szkolenia terenowych ekip oraz pracowników obsługi eventu. Spółka zadba także o wynajem, branding oraz zarządzanie flotą samochodów, które stanowić będą kolumnę reklamową przed peletonem.
Miasteczko jest tylko jednym z kilku realizowanych przez Cursor elementów procesu wsparcia marki Nałęczowianka w ramach Tour de Pologne. Cursor odpowiada również za wspierające akcje promocyjne w sieciach handlu detalicznego na Podhalu, które bezpośrednio nawiązują do samego wyścigu.
„Tour de Pologne jest w tym roku największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem sportowym w Polsce. Bardzo się cieszę, że możemy w tym uczestniczyć. Posiadane przez spółkę Cursor wieloletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu procesów marketingowych, logistycznych oraz wsparcia sił sprzedaży doskonale sprawdza się w przypadku tak dużych przedsięwzięć. Nasze profesjonalne ekipy instalacyjne oraz sprawdzone rozwiązania w zakresie magazynowania i dystrybucji materiałów promocyjnych umożliwiają efektywną realizację wydarzeń konsumenckich o szerokim zasięgu” - powiedział Artur Wojtaszek, Prezes Zarządu Cursor S.A.
Dotychczasowe działania prowadzone przez spółkę Cursor na rzecz jednego z głównych partnerów Tour de Pologne obejmowały usługi z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu, w tym przygotowanie oraz realizację akcji promocyjnych i samplingowych. Od czerwca 2011 roku Cursor współpracuje z marką Nałęczowianka przy projektach realizowanych m.in. w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce.
Tegoroczny wyścig Tour de Pologne będzie transmitowany w TVP Sport, TVP1, TVP HD oraz w Internecie.
Źródło: Cursor