logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor ponownie wspiera sprzedaż Akzo Nobel

  PR 17.08.2015, przeczytano 403 razy
ilustracja

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, odpowiada za kompleksowe wsparcie sprzedaży produktów Akzo Nobel. Usługa jest realizowana w ponad 200 marketach budowlanych na terenie całego  kraju. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-ponownie-wspiera-sprzedaz-akzo-nobel,25695,artykul.html

W ramach współpracy z Akzo Nobel zespół przeszkolonych doradców Cursor wspiera sprzedaż farb i produktów do impregnacji drewna, oferowanych pod markami Dulux, Nobiles, Hammeraite i Sadolin. W kilkuset sklepach budowlanych, m.in. w sieciach OBI, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker, profesjonalni sprzedawcy weryfikują potrzeby klientów i pomagają im wybrać odpowiedni produkt. Cursor odpowiada także za merchandising, dbając o stałą dostępność produktów AkzoNobel i prawidłową ekspozycję materiałów POS.

Cursor od blisko 10 lat prowadzi akcje wspierające sprzedaż produktów z portfolio Akzo Nobel. Zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który posiada odpowiednie zasoby do realizacji projektu na terenie całej Polski i elastycznie reaguje na nasze potrzeby biznesowe – mówi Katarzyna Galińska, Menedżer ds. Kluczowych Klientów z Akzo Nobel.

Usługę dla Akzo Nobel realizuje kilkusetosobowy, doświadczony zespół doradców sprzedaży Cursora. Każda z osób zaangażowanych w projekt przeszła zaawansowane szkolenie produktowe. Wiedza doradców oraz ich kompetencje z zakresu obsługi klienta ułatwiają konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych, przekładając się na wyniki sprzedaży.

Nasza usługa zapewnia bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów. Wspiera budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększanie sprzedaży produktów lub usług naszych klientów. Rozbudowana struktura terenowa Cursora umożliwia uruchomienie nawet bardzo dużych projektów w krótkim czasie – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający usługami field marketing w Cursor SA.

Realizacja projektu jest wspierana przez nowoczesne systemy raportowe, pozwalające na bieżącą kontrolę czasu i jakości pracy doradców sprzedaży oraz merchandiserów w trybie online. Narzędzie umożliwia również natychmiastowy przepływ danych pochodzących z audytów punktów handlowych.

Cursor realizuje dla Akzo Nobel także komplementarne usługi z obszaru field marketingu, np. eventy, akcje tajemniczy klient oraz audyty. Odpowiada także za logistykę materiałów POS oraz produkcję materiałów wsparcia sprzedaży, m.in. gadżetów. Zespoły terenowe spółki każdego miesiąca odwiedzają kilkaset punktów sprzedaży na terenie całego kraju, w których oferowane są produkty Akzo Nobel.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

Dodatkowe informacje:

Akzo Nobel jest największym światowym producentem farb i powłok oraz głównym producentem chemikaliów specjalistycznych. Swoje produkty oferuje zarówno klientom indywidualnym, jak i profesjonalistom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764