logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor ponownie wspiera sprzedaż Akzo Nobel

  PR 17.08.2015, przeczytano 413 razy
ilustracja

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, odpowiada za kompleksowe wsparcie sprzedaży produktów Akzo Nobel. Usługa jest realizowana w ponad 200 marketach budowlanych na terenie całego  kraju. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-ponownie-wspiera-sprzedaz-akzo-nobel,25695,artykul.html

W ramach współpracy z Akzo Nobel zespół przeszkolonych doradców Cursor wspiera sprzedaż farb i produktów do impregnacji drewna, oferowanych pod markami Dulux, Nobiles, Hammeraite i Sadolin. W kilkuset sklepach budowlanych, m.in. w sieciach OBI, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker, profesjonalni sprzedawcy weryfikują potrzeby klientów i pomagają im wybrać odpowiedni produkt. Cursor odpowiada także za merchandising, dbając o stałą dostępność produktów AkzoNobel i prawidłową ekspozycję materiałów POS.

Cursor od blisko 10 lat prowadzi akcje wspierające sprzedaż produktów z portfolio Akzo Nobel. Zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który posiada odpowiednie zasoby do realizacji projektu na terenie całej Polski i elastycznie reaguje na nasze potrzeby biznesowe – mówi Katarzyna Galińska, Menedżer ds. Kluczowych Klientów z Akzo Nobel.

Usługę dla Akzo Nobel realizuje kilkusetosobowy, doświadczony zespół doradców sprzedaży Cursora. Każda z osób zaangażowanych w projekt przeszła zaawansowane szkolenie produktowe. Wiedza doradców oraz ich kompetencje z zakresu obsługi klienta ułatwiają konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych, przekładając się na wyniki sprzedaży.

Nasza usługa zapewnia bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów. Wspiera budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększanie sprzedaży produktów lub usług naszych klientów. Rozbudowana struktura terenowa Cursora umożliwia uruchomienie nawet bardzo dużych projektów w krótkim czasie – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający usługami field marketing w Cursor SA.

Realizacja projektu jest wspierana przez nowoczesne systemy raportowe, pozwalające na bieżącą kontrolę czasu i jakości pracy doradców sprzedaży oraz merchandiserów w trybie online. Narzędzie umożliwia również natychmiastowy przepływ danych pochodzących z audytów punktów handlowych.

Cursor realizuje dla Akzo Nobel także komplementarne usługi z obszaru field marketingu, np. eventy, akcje tajemniczy klient oraz audyty. Odpowiada także za logistykę materiałów POS oraz produkcję materiałów wsparcia sprzedaży, m.in. gadżetów. Zespoły terenowe spółki każdego miesiąca odwiedzają kilkaset punktów sprzedaży na terenie całego kraju, w których oferowane są produkty Akzo Nobel.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

Dodatkowe informacje:

Akzo Nobel jest największym światowym producentem farb i powłok oraz głównym producentem chemikaliów specjalistycznych. Swoje produkty oferuje zarówno klientom indywidualnym, jak i profesjonalistom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764