logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor ponownie wspiera sprzedaż Akzo Nobel

  PR 17.08.2015, przeczytano 401 razy
ilustracja

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, odpowiada za kompleksowe wsparcie sprzedaży produktów Akzo Nobel. Usługa jest realizowana w ponad 200 marketach budowlanych na terenie całego  kraju. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-ponownie-wspiera-sprzedaz-akzo-nobel,25695,artykul.html

W ramach współpracy z Akzo Nobel zespół przeszkolonych doradców Cursor wspiera sprzedaż farb i produktów do impregnacji drewna, oferowanych pod markami Dulux, Nobiles, Hammeraite i Sadolin. W kilkuset sklepach budowlanych, m.in. w sieciach OBI, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker, profesjonalni sprzedawcy weryfikują potrzeby klientów i pomagają im wybrać odpowiedni produkt. Cursor odpowiada także za merchandising, dbając o stałą dostępność produktów AkzoNobel i prawidłową ekspozycję materiałów POS.

Cursor od blisko 10 lat prowadzi akcje wspierające sprzedaż produktów z portfolio Akzo Nobel. Zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który posiada odpowiednie zasoby do realizacji projektu na terenie całej Polski i elastycznie reaguje na nasze potrzeby biznesowe – mówi Katarzyna Galińska, Menedżer ds. Kluczowych Klientów z Akzo Nobel.

Usługę dla Akzo Nobel realizuje kilkusetosobowy, doświadczony zespół doradców sprzedaży Cursora. Każda z osób zaangażowanych w projekt przeszła zaawansowane szkolenie produktowe. Wiedza doradców oraz ich kompetencje z zakresu obsługi klienta ułatwiają konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych, przekładając się na wyniki sprzedaży.

Nasza usługa zapewnia bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów. Wspiera budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększanie sprzedaży produktów lub usług naszych klientów. Rozbudowana struktura terenowa Cursora umożliwia uruchomienie nawet bardzo dużych projektów w krótkim czasie – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający usługami field marketing w Cursor SA.

Realizacja projektu jest wspierana przez nowoczesne systemy raportowe, pozwalające na bieżącą kontrolę czasu i jakości pracy doradców sprzedaży oraz merchandiserów w trybie online. Narzędzie umożliwia również natychmiastowy przepływ danych pochodzących z audytów punktów handlowych.

Cursor realizuje dla Akzo Nobel także komplementarne usługi z obszaru field marketingu, np. eventy, akcje tajemniczy klient oraz audyty. Odpowiada także za logistykę materiałów POS oraz produkcję materiałów wsparcia sprzedaży, m.in. gadżetów. Zespoły terenowe spółki każdego miesiąca odwiedzają kilkaset punktów sprzedaży na terenie całego kraju, w których oferowane są produkty Akzo Nobel.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

Dodatkowe informacje:

Akzo Nobel jest największym światowym producentem farb i powłok oraz głównym producentem chemikaliów specjalistycznych. Swoje produkty oferuje zarówno klientom indywidualnym, jak i profesjonalistom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764