logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor ponownie wspiera sprzedaż Akzo Nobel

  PR 17.08.2015, przeczytano 612 razy
ilustracja

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, odpowiada za kompleksowe wsparcie sprzedaży produktów Akzo Nobel. Usługa jest realizowana w ponad 200 marketach budowlanych na terenie całego  kraju. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-ponownie-wspiera-sprzedaz-akzo-nobel,25695,artykul.html

W ramach współpracy z Akzo Nobel zespół przeszkolonych doradców Cursor wspiera sprzedaż farb i produktów do impregnacji drewna, oferowanych pod markami Dulux, Nobiles, Hammeraite i Sadolin. W kilkuset sklepach budowlanych, m.in. w sieciach OBI, Castorama, Leroy Merlin i Praktiker, profesjonalni sprzedawcy weryfikują potrzeby klientów i pomagają im wybrać odpowiedni produkt. Cursor odpowiada także za merchandising, dbając o stałą dostępność produktów AkzoNobel i prawidłową ekspozycję materiałów POS.

Cursor od blisko 10 lat prowadzi akcje wspierające sprzedaż produktów z portfolio Akzo Nobel. Zdecydowaliśmy się na współpracę z partnerem, który posiada odpowiednie zasoby do realizacji projektu na terenie całej Polski i elastycznie reaguje na nasze potrzeby biznesowe – mówi Katarzyna Galińska, Menedżer ds. Kluczowych Klientów z Akzo Nobel.

Usługę dla Akzo Nobel realizuje kilkusetosobowy, doświadczony zespół doradców sprzedaży Cursora. Każda z osób zaangażowanych w projekt przeszła zaawansowane szkolenie produktowe. Wiedza doradców oraz ich kompetencje z zakresu obsługi klienta ułatwiają konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych, przekładając się na wyniki sprzedaży.

Nasza usługa zapewnia bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów. Wspiera budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększanie sprzedaży produktów lub usług naszych klientów. Rozbudowana struktura terenowa Cursora umożliwia uruchomienie nawet bardzo dużych projektów w krótkim czasie – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający usługami field marketing w Cursor SA.

Realizacja projektu jest wspierana przez nowoczesne systemy raportowe, pozwalające na bieżącą kontrolę czasu i jakości pracy doradców sprzedaży oraz merchandiserów w trybie online. Narzędzie umożliwia również natychmiastowy przepływ danych pochodzących z audytów punktów handlowych.

Cursor realizuje dla Akzo Nobel także komplementarne usługi z obszaru field marketingu, np. eventy, akcje tajemniczy klient oraz audyty. Odpowiada także za logistykę materiałów POS oraz produkcję materiałów wsparcia sprzedaży, m.in. gadżetów. Zespoły terenowe spółki każdego miesiąca odwiedzają kilkaset punktów sprzedaży na terenie całego kraju, w których oferowane są produkty Akzo Nobel.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

Dodatkowe informacje:

Akzo Nobel jest największym światowym producentem farb i powłok oraz głównym producentem chemikaliów specjalistycznych. Swoje produkty oferuje zarówno klientom indywidualnym, jak i profesjonalistom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764