logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor wspiera sprzedaż marki Dekoral

  PR 31.07.2017, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka

Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-wspiera-sprzedaz-marki-dekoral,33277,artykul.html

Cursor odpowiada za strategię i realizację działań promocyjnych oraz wizerunkowych w punktach sprzedaży, merchandising, a także produkcję i logistykę materiałów marketingowych klienta. Spółka obsługuje także programy lojalnościowe PPG Deco Polska. Akcje są realizowane na terenie całej Polski. Współpraca obejmuje działania dla całej gamy farb Dekoral oraz pozostałych marek należących do klienta, m.in. Drewnochron i Bondex. 

Pierwszym projektem zrealizowanym przez Cursor dla PPG Deco Polska było wsparcie wprowadzenia na rynek nowych wersji produktów. Akcja była prowadzona w blisko 500 punktach sprzedaży przez kilkanaście ekip terenowych spółki z Grupy OEX. Z czasem zakres działań realizowanych w ramach współpracy był systematycznie rozszerzany. Dziś Cursor odpowiada za organizację konkursów, loterii i programów lojalnościowych klienta. Spółka zajmuje się także produkcją i logistyką gadżetów oraz materiałów POS, wykorzystywanych do komunikacji promocji w miejscach sprzedaży oraz prowadzi warsztaty edukacyjne dla pracowników sieci handlowych oferujących produkty z portfolio PPG Deco Polska. O odpowiednią ekspozycję farb Dekoral w kilkuset sklepach w całej Polsce dbają mobilni merchandiserzy Cursora.

Cursor jest pierwszą firmą na rynku wsparcia sprzedaży w Polsce oferującą zarówno budowę strategii komunikacji działań bazujących na bezpośrednim dotarciu do konsumentów, jak i ich wykonanie.

- Naszą ofertę tworzy kilka filarów kompetencyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaprojektować od podstaw i zrealizować całość działań przekładających się na budowanie świadomości marki i wzrost sprzedaży produktów oferowanych przez naszych klientów. Dysponujemy jedną z największych struktur terenowych w Polsce, co pozwala nam obsługiwać akcje o każdej skali – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający field marketing w Cursor SA.

Za koncepcję, stworzenie kreacji graficznych i realizację akcji promocji konsumenckich odpowiada należąca do spółki Cursor agencja !eatme, specjalizująca się w experience marketingu.

Źródło: Cursor S.A.

www.cursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764