logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor wspiera sprzedaż produktów Barlinek

  PR 10.05.2016, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

Cursor z Grupy OEX rozpoczął współpracę z producentem desek podłogowych Barlinek S.A. Kontrakt obejmuje outsourcing konsultantów sprzedaży w sieciach sklepów DIY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-wspiera-sprzedaz-produktow-barlinek,28489,artykul.html

W ramach współpracy specjalnie przeszkoleni konsultanci Cursora prowadzą pokazy montażu i pielęgnacji deski barlineckiej oraz doradzają klientom w wyborze produktu dopasowanego do ich potrzeb. Działania prowadzone są m.in. w sieciach sklepów Leroy Merlin, Castorama i OBI. Największe natężenie akcji promocyjnej planowane jest na okres letni.

Konsumenci, którzy planują zakup materiałów, takich jak np. panele podłogowe, bardzo cenią fachowe doradztwo w punkcie sprzedaży. Dużą wagę przykładamy do szkoleń przed rozpoczęciem akcji, dzięki czemu nasi konsultanci mogą udzielać szczegółowych informacji dotyczących produktów Barlinek oraz zademonstrować zasady i techniki montażu. Oprócz doradztwa prowadzimy monitoring działań konkurencji, a także szczegółowo raportujemy przebieg akcji. Wskazujemy między innymi produkty, które cieszyły się największym powodzeniem czy uwagi zgłaszane przez konsumentów. Dzięki raportom z akcji klient otrzymuje cenną informację o swoim produkcie, która jest możliwa do uzyskania jedynie w bezpośrednim kontakcie z konsumentem – powiedział Zbigniew Puchała, account manager field marketing w Cursor SA.

O wyborze dostawcy usługi zadecydowały rekomendacje z rynku. Dotychczas Cursor zrealizował kilkanaście projektów wspierających sprzedaż w sieciach DIY i Elektro. Spółka posiada rozbudowaną strukturę terenową, co umożliwia szybkie uruchomienie działań na terenie całej Polski.

Zdecydowaliśmy się na współpracę ze spółką Cursor z uwagi na jej doświadczenie i jakość usług. Koordynacja centralna i lokalna dotychczasowo przeprowadzonych akcji przebiegała na najwyższym poziomie, a zatrudniony personel pracował zgodnie z ustaloną wcześniej mechaniką. Wpłynęło to na wzrost naszych wyników sprzedażowych
- powiedziała Magdalena Kocierz, Marketing Specialist Barlinek S.A..     

Cursor posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze field marketingu. Outsourcing konsultantów sprzedaży pozwala na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych konsumentów, budowanie świadomości marki i zwiększanie sprzedaży produktu lub usługi. Spółka najczęściej realizuje tego typu akcje dla klientów z branży spożywczej, budowlanej, kosmetycznej, elektrycznej i AGD. 

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764