logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój

  PR 28.04.2017, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce[1]. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cursor-z-kontraktem-na-logistyke-materialow-marketingowych-zywiec-zdroj,32301,artykul.html

W ramach usługi Cursor odpowiada za pełną logistykę materiałów wspierających sprzedaż – od magazynowania produktów, przez kompletację, dystrybucję do przedstawicieli handlowych klienta aż po zarządzanie zwrotami i utylizację. Realizacja projektu jest wspierana przez system informatyczny, który umożliwia optymalizację wykorzystania materiałów POS i redukcję kosztów. Aplikacja posiada zaawansowane funkcje raportowania, które pozwalają na szczegółowy monitoring procesu.

Od ponad 15 lat zajmujemy się logistyką POSM dla największych koncernów z branży FMCG, alkoholi i firm farmaceutycznych. Na projekty patrzymy oczami klientów. Nie tylko pomagamy im optymalizować procesy, ale przede wszystkim wspieramy rozwój ich biznesu – powiedział Grzegorz Wroniszewski, członek zarządu Cursor S.A. odpowiedzialny za linię biznesową E-Logistics.

W ramach obsługi logistycznej materiałów marketingowych Cursor oferuje klientom autorski system obsługi zamówień, dostępny z każdego urządzenia mobilnego. Rozwiązanie pozwala na podgląd stanów magazynowych, obejrzenie zdjęć danego produktu, złożenie zamówienia i śledzenie jego statusu.

Naszym klientom zapewniamy odpowiednie parametry usługi m.in. w obszarze terminowości i kompletności doręczeń czy dostępności systemów informatycznych. Automatyzacja procesów pozwala nam na osiąganie wskaźników poprawności kompletacji przesyłek na poziomie 99 proc. – dodaje Grzegorz Wroniszewski.

Usługi z obszaru logistyki POSM są realizowane przez należącą do spółki Cursor markę E-Logistics, która zarządza nowoczesnym centrum dystrybucyjnym o powierzchni 30 000 metrów kw., zlokalizowanym w Łubnej pod Warszawą. Do grona jej klientów należą m.in. Lotos Paliwa, Próchnik, ING Bank Śląski, Nestle, Unilever, Pernod Ricard i PZU.

Źródło: OEX SA

www.oex.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Na podstawie: Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2016 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764