logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów

  PR 16.10.2018, przeczytano 1231 razy
ilustracjastrzałka

Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cushman-and-wakefield-nagrodzony-za-projekty-zrealizowane-dla-zlotych-tarasow,379768,artykul.html

PRCH Retail Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie w polskiej branży retail. W tym roku firma doradcza Cushman & Wakefield zdobył wyróżnienia w trzech kategoriach konkursowych. Doceniono wielopłaszczyznowość oraz unikalny charakter każdego z projektów marketingowych zrealizowanych dla Złotych Tarasów.

Akcja Mobilna Moda została nagrodzona w kategorii „Kampania wizerunkowa centrum handlowego roku 2018”, gdzie rywalizowała z 12 nominowanymi zgłoszeniami. W ramach koncepcji dedykowanej młodzieży, Złote Tarasy opanowały ulice Warszawy! W myśl hasła #WYBIERAZŁOTE, mieszkańcy stolicy mieli szansę skorzystać z mobilnej garderoby, dzięki której mogli spotkać się ze swoim idolem, Honoratą Skarbek. Co więcej, złoty autobus w stylu amerykańskim umożliwiał poznanie najnowszych kolekcji marek dostępnych w Złotych Tarasach. Element „viralowy” kampanii stanowiły spontaniczne pokazy mody, a także modowe manifestacje, podczas których zaskoczeni obserwatorzy publikowali zdjęcia oraz materiały video w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

Drugim projektem Cushman & Wakefield dla Złotych Tarasów, który także otrzymał wyróżnienie, jest akcja Secret Golden Party nominowana w kategorii „Wydarzenie roku 2018”. W ramach unikalnej akcji przygotowanej z myślą o studentach, należało zrobić sobie zdjęcie „Polaroid” ze złotą ekipą na terenie kampusu wybranej uczelni, a następnie dokonać zakupów w Złotych Tarasach. Dzięki kampanii można było zdobyć zaproszenia VIP na imprezę zamkniętą w klubie Velvet Bar Złote Tarasy.

ilustracjastrzałka

Trzecim i ostatnim projektem, nagrodzonym w kategorii „Kampania Internetowa Centrum Handlowego Roku 2018” jest gra internetowa Złoty Tomasz. Aktywność ta była przygotowana z myślą o pracownikach biurowych warszawskiego śródmieścia. Elementy ambientowe w połączeniu z grywalizacją, pozwoliły na połączenie świata online z działaniami offline. Co ważniejsze, fabuła gry toczyła się w przestrzeni centrum handlowego, co pozwalało na wzmocnienie widoczności marek oraz informowanie klientów o relokacji niektórych najemców w trakcie procesu re-komercjalizacji obiektu. Zwieńczeniem aktywności było wyjątkowe wydarzenie „After Hours” dla najaktywniejszych użytkowników gry, zrealizowane w przestrzeni Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cushman & Wakefield

www.cushmanwakefield.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764