logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman & Wakefield rozpoczyna kampanię „Life Is What We Make It”

  PR 17.11.2022, przeczytano 372 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield (CWK) rozpoczęła dziś kampanię „Life Is What We Make It”, której celem jest zaprezentowanie wpływu jej współpracy z klientami w 60 krajach na ludzi, społeczności i planetę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cushman-and-wakefield-rozpoczyna-kampanie-_life-is-what-we-make-it_,398007,artykul.html

Jako firma zatrudniająca 50 tys. pracowników na całym świecie, Cushman & Wakefield koncentruje się na efektach wspierania swoich klientów. Obejmuje to m.in. zarządzanie nieruchomościami i obiektami o łącznej powierzchni prawie pół miliarda metrów kwadratowych, wykorzystywanie danych i zaawansowanych technologii do zmniejszenia śladu węglowego firmy i jej klientów, a także promowanie różnorodności, równego traktowania i inkluzywnej kultury (DEI) w sposób umożliwiający pracownikom korzystanie z życia i pracy zawodowej w pełni. Kampania „Life Is What We Make It” przedstawia wpływ firmy w tych aspektach.

Kampania „Life Is What We Make It” wyraża przekonanie firmy Cushman & Wakefield o konieczności wspierania ludzi i klientów w osiąganiu celów w zakresie zmieniających się potrzeb związanych z miejscem pracy, a także w sferze ESG i innych. W ramach kampanii Cushman & Wakefield pokazuje, w jaki sposób - we współpracy z klientami - sprawia, że nieruchomości komercyjne stają się zrównoważone, inkluzywne i wpływają na pracowników oraz osoby w nich przebywające.

- Nigdy wcześniej potrzeba wywierania znaczącego, pozytywnego wpływu nie była tak pilna jak dziś. Mimo iż jesteśmy liderem w sektorze usług w zakresie nieruchomości, nasi klienci wybierają nas do realizacji szerszego zestawu imperatywów biznesowych, które teraz słusznie obejmują cele związane z ESG i wpływem na społeczności. Nasza nowa kampania „Life Is What We Make It” jeszcze bardziej pokaże, w jaki sposób nieruchomości komercyjne nadal spełniają wymagania złożonego świata – komentuje Brad Kreiger, główny dyrektor marketingu i komunikacji w Cushman & Wakefield.

Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych na całym świecie do końca 2023 r. z możliwością rozszerzenia jej w przyszłości na prasę i inne media reklamowe. Dodatkowe informacje oraz historie klientów prezentowane w ramach kampanii dostępne są na stronie internetowej firmy Cushman & Wakefield.

Źródło: Cushman & Wakefield

www.cushmanwakefield.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s
Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo...
Mindshare wspiera Dove w kampanii #PrawdziwePiekno
Marka Dove (Unilever) rozpoczyna kampanię #PrawdziwePiekno. Za działania mediowe odpowiada Mindshare Polska, we współpracy z That One Agency (kreacja) i Yellowcups PR Agency. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowano też wiele działań obejmujących inne kanały komunikacji, wśród których są m.in. telewizja, prasa, influencerzy. Ważną rolę odgrywa...
Ekrany DOOH Screen Network w Orientarium Zoo Łódź
Screen Network rozszerza swoją ofertę o ekrany w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce – Orientarium Zoo Łódź. Kompleks odwiedza rocznie ponad milion gości. To znakomita przestrzeń reklamowa i idealne miejsce na reklamę skierowaną do rodzin, dzieci i młodzieży, a także miłośników przyrody i turystyki.
Energa Obrót w programie Ambasador Marki Pracodawcy
Umacnianie pozycji Energi Obrotu w biznesie oraz możliwość tworzenia własnego, eksperckiego wizerunku – to korzyści płynące z wdrożenia w spółce programu Ambasador Marki Pracodawcy. W pierwszej edycji spółka wyłoniła ośmiu pracowników-ambasadorów, którzy pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764