logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman & Wakefield wprowadza w centrach handlowych rozwiązania w zakresie marketing automation

  PR 26.09.2022, przeczytano 296 razy

Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów handlowych w bardziej efektywnym docieraniu do klientów końcowych, międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wdrożyła w zarządzanych przez siebie centrach handlowych program „WakeAPP Your Retail”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cushman-and-wakefield-wprowadza-w-centrach-handlowych-rozwiazania-w-zakresie-marketing-automation,397361,artykul.html

Inicjatywa „WakeAPP Your Retail” to szereg rozwiązań opartych na nowoczesnych narzędziach analitycznych, które dostarczają zarządcom i właścicielom szeregu danych, niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości. Program został już wprowadzony m.in. w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Nowoczesne kamery CCTV, a profilowanie klientów

Cushman & Wakefield, działając w synergii z partnerami biznesowymi i klientami, rekomenduje i wdraża sprawdzone rozwiązania w zakresie marketingu oraz zarządzania nieruchomościami. Pozwalają one na poprawienie efektywności operacyjnej, w szczególności na optymalizację i automatyzację procesów związanych z zarządzaniem takimi wymagającymi obiektami, jakimi są centra handlowe.

Jednym z wykorzystywanych rozwiązań jest zaawansowany monitoring CCTV z wbudowaną sztuczną inteligencją. Mądre modernizowanie systemów budynkowych nie tylko znacznie poprawia bezpieczeństwo użytkownika, ale także umożliwia dodatkowo weryfikowanie profili klientów w czasie rzeczywistym. Sztuczna inteligencja pozwala na jasne określenie płci oraz średniego wieku odwiedzających. Pokazuje, jakie są ich ścieżki zakupowe, miejsca o największym i najmniejszym natężeniu ruchu oraz pozwala zidentyfikować wyzwania infrastrukturalne w obiekcie. W istocie to także szansa na ocenę skuteczności visual merchandisingu najemców, a także bezpieczeństwa, które analizowane jest na podstawie schematów zachowań. System wychwytuje pozostawiony bagaż, nieczystości lub inne nietypowe zdarzenia, co przekłada się na większą efektywność i krótszy czas reakcji personelu poszczególnych serwisów budynkowych.

Wykorzystanie business intelligence w praktyce

„Nauka to potęgi klucz” – jednak z nauką powinno się wiązać także wyciąganie stosownych wniosków. Budowanie przez Cushman & Wakefield systemowych rozwiązań polega na kompleksowym tworzeniu map procesów, dobieraniu komplementarnych narzędzi, a także przeprowadzaniu zautomatyzowanej analizy zebranych danych. Umożliwia to poszczególnym zespołom tworzenie modeli wpisujących się w rekomendowane strategie marketingowe obiektów handlowych. Jak to działa? Łączenie różnych kanałów oraz platform przez rozbudowany CRM pozwala na kształtowanie nowego poziomu relacji oraz interakcji z klientem. Zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield obsługujący CH Złote Tarasy zadbał o to, aby wdrożone aplikacje, program lojalnościowy oraz platforma Customer Engagement pozwalały na precyzyjnie definiowanie potrzeb oraz zachowań klientów. Jest to możliwe dzięki agregowanym danym pochodzącym m.in. z kart płatniczych, rejestrowanych paragonów oraz sposobu korzystania z aplikacji mobilnych – w tym programów lojalnościowych. Dzięki danym w działaniach marketingowych można wykorzystać jakościowy przekaz, który podnosi współczynnik konwersji. Nowoczesne narzędzia dystrybuują spersonalizowane komunikaty motywujące do zrealizowania zakupu w oparciu o indywidualny profil oraz zidentyfikowane potrzeby konsumenta.

- Pewni możemy być zmiany, a zmiana to najczęściej dynamizm i rozwój. Naszym celem jest dopasowywanie i wdrażanie narzędzi kształtujących unikalne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Wprowadzanie rozwiązań business intelligence oraz Big Data umożliwiają nam tworzenie profili 3D klientów. Wpływa to znacząco na budowanie długofalowych, bezpośrednich relacji poprzez personalizację ofert, trafiających w ich aktualne potrzeby – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Head of Marketing, Asset Services Poland.

Treści dynamiczne dostępne od ręki – technologie mobilne

Media społecznościowe, powszechny dostęp do Internetu mobilnego poprzez sieci nowych generacji oraz Internet rzeczy sprawiają, że smartfon staje się małym uniwersum. My sami oczekujemy informacji zwrotnej skierowanej do nas tu i teraz.  

- Smartfony są nieodłącznym elementem naszego życia – szukamy w nich informacji ze świata, oglądamy seriale, robimy zakupy oraz kształtujemy relacje – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz – To niebywale ważne narzędzie, dzięki któremu instrumenty, zintegrowane ze sobą w odpowiedni sposób, stworzą odbicie potrzeb konsumenckich. Potrzeb naszych klientów – dodaje.

Biorąc pod uwagę złożoność procesów, różnorodność dostępnych narzędzi, a także wielość agregowanych danych, warto rozpocząć swoją ścieżkę do automatyzacji od stosownego audytu. Wiedząc, w którym punkcie się znajdujemy, o wiele łatwiej jest kształtować przyszłe plany inwestycyjne, a także stopę zwrotu z poniesionych nakładów finansowych.

Źródło: Cushman & Wakefield

www.cushmanwakefield.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764