logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard i Brave po raz trzeci dla H&M Music

  PR 16.05.2019, przeczytano 233 razy

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cut-the-mustard-i-brave-po-raz-trzeci-dla-handm-music,382468,artykul.html

Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 r. H&M rozpalił serca warszawiaków zapraszając ich na “muzyczny odjazd”, czyli “H&M Dworzec”, a w 2018 r. jeszcze bardziej podgrzał atmosferę zapewniając trzy weekendy niezapomnianej zabawy na  warszawskim Marymoncie podczas “H&M Loves Music”.

Nie inaczej będzie w 2019 r., kiedy w czerwcowe weekendy w Warszawie H&M zaprosi na najlepsze wydarzenie muzyczne sezonu.

Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i BRAVE, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.

- Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu - wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty - mówi Karolina Witecka, CEO & Managing Partner w Cut The Mustard.

- Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji, okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100% odpowiedzieć na potrzeby marki - dodaje Tomasz Dworak, Managing Director BRAVE.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Ponadto BRAVE odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764