logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard i Brave po raz trzeci dla H&M Music

  PR 16.05.2019, przeczytano 546 razy

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cut-the-mustard-i-brave-po-raz-trzeci-dla-handm-music,382468,artykul.html

Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 r. H&M rozpalił serca warszawiaków zapraszając ich na “muzyczny odjazd”, czyli “H&M Dworzec”, a w 2018 r. jeszcze bardziej podgrzał atmosferę zapewniając trzy weekendy niezapomnianej zabawy na  warszawskim Marymoncie podczas “H&M Loves Music”.

Nie inaczej będzie w 2019 r., kiedy w czerwcowe weekendy w Warszawie H&M zaprosi na najlepsze wydarzenie muzyczne sezonu.

Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i BRAVE, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.

- Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu - wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty - mówi Karolina Witecka, CEO & Managing Partner w Cut The Mustard.

- Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji, okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100% odpowiedzieć na potrzeby marki - dodaje Tomasz Dworak, Managing Director BRAVE.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Ponadto BRAVE odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764