logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App

  PR 14.07.2020, przeczytano 956 razy
ilustracja

Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-odpowiedzialna-za-identyfikacje-wizualna-edo-app,387771,artykul.html

Zespół agencji odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie konceptu identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie logotypu, strony internetowej, designu postów do mediów społecznościowych, bannerów internetowych oraz licznych materiałów promocyjnych, które składają się na całościowy brand book. Cut The Mustard odpowiada również za przygotowanie claimów oraz animacji promocyjnej.

eDO App to bezpłatna aplikacja, która pozwala zdalnie, bez wychodzenia z domu, potwierdzić swoją tożsamość. Dzięki aplikacji można m.in. założyć Profil Zaufany i kontaktować się ze wszystkimi urzędami administracji publicznej, złożyć swój podpis w internecie, sprawdzić czy dokument jest ważny i oryginalny, podpisać wniosek o wydanie karty tachografowej w serwisie info-car. Aplikacja będzie stale rozwijana i powiększana o kolejne funkcjonalności. Twórcą aplikacji jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Współpraca PWPW i Cut The Mustard ma charakter projektowy i została nawiązana w oparciu o wygrany przez agencję przetarg.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764