logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut The Mustard projektuje dla marki „Drugie Śniadanie”

  PR 15.04.2019, przeczytano 1330 razy
ilustracjastrzałka

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-projektuje-dla-marki-_drugie-sniadanie_,382105,artykul.html

Agencja współpracuje z firmą Dawtona, jednym czołowych polskich producentów przetworów warzywnych i owocowych, od grudnia 2017. Odpowiedzialna jest za strategię, stałą komunikację marki Dawtona w social media, wsparcie digital wybranych projektów oraz komunikację akcji specjalnych jak współpraca marki z WOŚP.

W ostatnim czasie Agencja rozszerzyła zakres usług prowadzonych dla Dawtona przygotowując projekt opakowań nowej marki producenta - „Drugie Śniadanie”. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za przygotowanie logotypu marki, designu oraz copy opakowań. Pierwsza linia produktów, musów owocowo-warzywnych, trafiła już do sprzedaży. W przygotowaniu są kolejne warianty smakowe.

- Kompetencje, kreatywność i wieloletnie doświadczenie naszych designerów, zostały docenione przez jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce. Przygotowanie opakowań dla nowej marki to duża odpowiedzialność i wyzwanie, gdyż niejednokrotnie to właśnie szata graficzna decyduje o tym czy konsument sięgnie po nowy, nieznany mu produkt. Tym bardziej cieszymy się z bardzo dobrych wyników sprzedażowych marki, za którymi stoi wyróżnialny wśród kategorii charakter opakowania - mówi Marcin Strzałkowski, Creative Partner w Cut The Mustard.

Drugie Śniadanie” to nowość w portfolio polskiego producenta przetworów warzywnych i owocowych. Musy owocowe i warzywne to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych przekąsek. Podstawę przekąski stanowią jabłko i banan, które łączą się z maliną, wiśnią, truskawką, mango, marakują czy gruszką. Dla wytrawnych smakoszy producent przygotował połączenia z dynią, cukinią lub marchewką.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764