Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Cut The Mustard wygrała przetarg, w którym przez niespełna dwa miesiące uczestniczyło pięć agencji. Zespół Cut The Mustard będzie kontynuował współpracę obejmującą przygotowanie strategii, realizację działań aktywizacyjnych, spotów video a także działań niestandardowych dla obu marek. Odpowiada również za strategię, kreację i obsługę kanałów social media Lech Premium i Free.
Agencja rozpoczęła współpracę z Kompanią Piwowarską w 2017 r. W ciągu ostatnich trzech lat Cut The Mustard odpowiadało za projekty takie jak wsparcie online projektów muzycznych Lech (Lech Music, Lech Music: Festiwale Inaczej), obsługę programu Lech Starter, przygotowała nową odsłonę strony Lech.pl, zrealizowała ponad 30 spotów i 14 sesji zdjęciowych przeznaczonych do kanałów online.
- “Obrona” zakresu współpracy z Klientem - szczególnie po 3-letnim okresie intensywnych działań to zawsze najtrudniejsze wyzwanie, z jakim przychodzi zmierzyć się zespołom w agencjach. Przetarg wymagał od nas przede wszystkim spojrzenia na brandy zupełnie świeżym okiem i zaproponowanie silnej strategii działań w digital, spójnej, ale i w pełni realizowanej w najbliższych latach. Bardzo się cieszymy, że i tym razem okazaliśmy się najlepsi - mówi Karolina Witecka, CEO i Dyrektor Zarządzająca.
Przetarg został rozstrzygnięty w grudniu 2020 r.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. H&M, Electrolux, Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo - muzycznych dla marek takich jak Reebok, H&M czy Lech.
Źródło: Cut The Mustard