Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media marki Otodom – najpopularniejszego w Polsce serwisu internetowego wspierającego w kupnie, sprzedaży i najmie nieruchomości.
Agencja przygotowała nową strategię i kreację dla kanałów social media marki i koordynuje działania na czterech profilach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz na platformie X. Do zadań agencji należy ponadto community management, prowadzenie kampanii social ads, comiesięczna analityka i raportowanie działań oraz prowadzenie grupy skierowanej do klientów B2B.
“W Otodom poruszamy wiele trudnych tematów: dane z rynku nieruchomości, kwestie kredytów hipotecznych, zanurzamy się w morze formalności związanych z kupnem, najmem czy sprzedażą nieruchomości. W tym wszystkim nie możemy zapominać o tym, że dom, to także ogrom emocji
i przeżyć. Ten aspekt racjonalny i emocjonalny od lat łączymy, by nasi klienci mogli pewnie podejmować decyzje na rynku nieruchomości. Mamy wiele do powiedzenia, ale ważne jest także to, jak mówimy i gdzie z naszymi komunikatami docieramy. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Cut the Mustard – wierzymy, że szybko znajdziemy wspólny język z nową agencją i naszymi odbiorcami” – mówi Marta Buzalska z Otodom.
„Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Otodom, która pozwoli nam w pełni wykorzystać nasze dotychczasowe kompetencje oraz odważne myślenie, w tak wymagającej branży, jak
nieruchomości. Praca nad komunikacją dla tej innowacyjnej marki to inspirująca okazja do zastosowania naszych najlepszych praktyk. Wierzymy, że nasze działania przyczynią się do dalszego wzmacniania pozycji Otodom w mediach społecznościowych” — mówi Karola Witecka, CEO Cut The Mustard.
Źródło: Cut The Mustard