logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard wygrywa przetarg Otodom

  PR 02.09.2024, przeczytano 374 razy
ilustracja

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media marki Otodom – najpopularniejszego w Polsce serwisu internetowego wspierającego w kupnie, sprzedaży i najmie nieruchomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cut-the-mustard-wygrywa-przetarg-otodom,405498,artykul.html

Agencja przygotowała nową strategię i kreację dla kanałów social media marki i koordynuje działania na czterech profilach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz na platformie X. Do zadań agencji należy ponadto community management, prowadzenie kampanii social ads, comiesięczna analityka i raportowanie działań oraz prowadzenie grupy skierowanej do klientów B2B.

W Otodom poruszamy wiele trudnych tematów: dane z rynku nieruchomości, kwestie kredytów hipotecznych, zanurzamy się w morze formalności związanych z kupnem, najmem czy sprzedażą nieruchomości. W tym wszystkim nie możemy zapominać o tym, że dom, to także ogrom emocji
i przeżyć. Ten aspekt racjonalny i emocjonalny od lat łączymy, by nasi klienci mogli p
ewnie podejmować decyzje na rynku nieruchomości. Mamy wiele do powiedzenia, ale ważne jest także to, jak mówimy i gdzie z naszymi komunikatami docieramy. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Cut the Mustard – wierzymy, że szybko znajdziemy wspólny język z nową agencją i naszymi odbiorcami” – mówi Marta Buzalska z Otodom.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Otodom, która pozwoli nam w pełni wykorzystać nasze dotychczasowe kompetencje oraz odważne myślenie, w tak wymagającej branży, jak

nieruchomości. Praca nad komunikacją dla tej innowacyjnej marki to inspirująca okazja do zastosowania naszych najlepszych praktyk. Wierzymy, że nasze działania przyczynią się do dalszego wzmacniania pozycji Otodom w mediach społecznościowych” — mówi Karola Witecka, CEO Cut The Mustard.

Źródło: Cut The Mustard

www.cutthemustard.pl

Dodatkowe informacje:

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce - każdego miesiąca trafia do nich ponad 6 mln realnych użytkowników (wg danych za kwiecień 2024 r.), by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom należy do Grupy OLX. Współpraca z Cut The Mustard ma na celu wzmocnienie pozycji marki w mediach społecznościowych i budowanie zaufania wśród nowych grup odbiorców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764