logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard z awansem dyrektorskim

  PR 03.08.2023, przeczytano 816 razy
ilustracja

Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cut-the-mustard-z-awansem-dyrektorskim,400963,artykul.html

Łukasz będzie odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji. Do jego obowiązków będzie należało również budżetowanie projektów, analizowanie wyników o charakterze finansowym i sprzedażowym.

- Wierzę, że zmiana w rozwoju zawodowym Łukasza i przejście ze stanowiska client service supervisora na dyrektora operacyjnego, pozwoli mu wykorzystać zdobytą wiedzę i doświadczenie zawodowe, co w dłuższej perspektywie przełoży się na usprawnienie procesów i optymalizację kosztów agencyjnych – mówi Karolina Witecka, Co-founderka, CEO w agencji reklamowej Cut The Mustard.

Łukasz ma ponad 11 letnie doświadczenie w branży reklamowo-marketingowej, w tym w komunikacji PR, social media, digital i relacjach influencerskich. Z Cut The Mustard związany jest od 6 lat, gdzie od 2018 roku pełnił funkcję client service supervisora. Pracował dla takich marek jak Reebok, H&M, Tyskie, Coca-Cola, Lavazza, Klarna, Metaxa, PizzaHut.

Źródło: Cut The Mustard Sp. z o.o.

www.cutthemustard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764