
Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie.
Łukasz będzie odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji. Do jego obowiązków będzie należało również budżetowanie projektów, analizowanie wyników o charakterze finansowym i sprzedażowym.
- Wierzę, że zmiana w rozwoju zawodowym Łukasza i przejście ze stanowiska client service supervisora na dyrektora operacyjnego, pozwoli mu wykorzystać zdobytą wiedzę i doświadczenie zawodowe, co w dłuższej perspektywie przełoży się na usprawnienie procesów i optymalizację kosztów agencyjnych – mówi Karolina Witecka, Co-founderka, CEO w agencji reklamowej Cut The Mustard.
Łukasz ma ponad 11 letnie doświadczenie w branży reklamowo-marketingowej, w tym w komunikacji PR, social media, digital i relacjach influencerskich. Z Cut The Mustard związany jest od 6 lat, gdzie od 2018 roku pełnił funkcję client service supervisora. Pracował dla takich marek jak Reebok, H&M, Tyskie, Coca-Cola, Lavazza, Klarna, Metaxa, PizzaHut.
Źródło: Cut The Mustard Sp. z o.o.