logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Cut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara

  PR 18.02.2019, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Startuje lokalna odsłona kampanii Jaguara SET THE PACE. Marka, która od lat stawia na połączenie muzyki z nowymi technologiami, prezentuje najbardziej elektryzującą premierę tego roku – nowy całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE w utworze “Duch” elektronicznego duetu XXANAXX / MAREK BILIŃSKI. Za pomysł i realizację projektu odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cut-the-mustard-z-lokalna-odslona-kampanii-jaguara,381287,artykul.html

Dla Jaguara łączenie świata muzyki z nowoczesnymi technologiami stanowi najnowszy przykład wzmacniania więzi pomiędzy kierowcą i jego samochodem.

W lokalnej odsłonie działań prowadzonych w całej Europie pod nazwą THE PACE: Season 1, Jaguar łączy dwa pokolenia twórców muzyki elektronicznej. W studiu nagraniowym spotkali się: jeden z topowych zespołów reprezentujących współczesną elektronikę – XXANAXX – oraz prekursor tego gatunku w Polsce – Marek Biliński. Utwór, który wspólnie stworzyli, na nowo definiuje polską scenę muzyki elektronicznej. Z jednej strony oddaje klimat czasów, kiedy „el-muzyka” przeżywała czasy rozkwitu i stawała się fundamentem jednej z najważniejszych dziś odnóg muzyki popularnej. Z drugiej zaś to przeniesienie w zupełnie inny, wręcz futurystyczny wymiar, gdzie technologia i energia zawarta w muzyce tworzą całkowicie nowe, niewiarygodne brzmienie. "Duch" to połączenie ponad czasem, u którego źródła stoją świeżość, odwaga i doświadczenie, czyli wartości, z których wywodzi się i w które wierzy marka Jaguar.

– Od początku mieliśmy takie podejście, by nie adaptować tak po prostu globalnej kampanii, tylko stworzyć coś swojego, coś, co będzie zakorzenione lokalnie. Brief aż prosił się o muzyczną realizację i dotyczył premiery najnowszego modelu Jaguara, modelu, który z jednej strony czerpie z eleganckiej historii marki, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów. Postanowiliśmy sami stworzyć takie połączenie. Tylko że muzyczne. Tak powstał pomysł na współpracę duetu XXANAXX i Marka Bilińskiego – mówi Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu Jaguar Polska.

Oprócz wspólnej pracy w studiu nagraniowym, artyści stanęli także przed kamerami na planie teledysku. Scenariusz klipu zbudowany jest z trzech części. W pierwszej – miejskiej rozpoczyna się cała historia. Widz poznaje bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie. Przemierzają długą drogę do źródeł natury, w której od początku do końca towarzyszy im Jaguar I-PACE. Ich podróż, w warstwie wizualnej, przeplatana jest obrazami z pamięci – to część druga, retrospekcje – które uzupełniają całą historię, przede wszystkim zaś coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie u źródeł natury, w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich Marek Biliński, jeden z najbardziej znanych polskich kompozytorów muzyki elektronicznej, mistrz gatunku, człowiek, który dał początek wszystkiemu.

W rolach głównych wystąpili elektroniczny duet XXANAXX / MAREK BILIŃSKI oraz całkowicie elektryczny Jaguar I-PACE. Słowa piosenki napisała Klaudia Szafrańska, wokalistka XXANAXX. Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi, jednemu z najbardziej utytułowanych twórców w polskiej branży reklamowej. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Impel Visual Solutions - Stacja Citronex w Zgorzelcu
Usytuowany w Zgorzelcu Dyskont Paliwowy zajmuje ponad 35 tysięcy metrów kwadratowych. Klienci mają do dyspozycji 24 stanowiska tankowania, market, niedużą kafejkę, restaurację Picaro i cztery tunele myjni dla TIR-ów. Wykończenie zewnętrzne kompleksu zostało wykonane przez Impel Visual Solutions
Śniadanie z laureatami konkursów Remadays Warsaw 2019
Tradycyjnie o 12:00, trzeciego dnia targów reklamy i druku RemaDays Warsaw odbyło się spotkanie podczas którego spotkali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, ale nie tylko. Od kilku już lat podczas tego wydarzenia ogłaszane są wyniki trzech prestiżowych konkursów targowych – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.
Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.
Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764