logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ćwiąkała&Rokuszewski na kanale YouTube Canal+ Sport

  PR 16.08.2024, przeczytano 215 razy
ilustracja

Już w najbliższą sobotę (17 sierpnia) o godz. 11:00 na kanale CANAL+ SPORT w serwisie YouTube zadebiutuje nowy cykliczny program „Ćwiąkała&Rokuszewski”. Dwójka dziennikarzy i komentatorów piłkarskich redakcji sportowej CANAL+ będzie miała wspólny format w klimacie futbolowego „contentu commentary”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cwiakalaandrokuszewski-na-kanale-youtube-canal%2B-sport,405353,artykul.html

Kolejne odcinki „Ćwiąkała&Rokuszewski” mają pojawiać się co tydzień. Epizody będą opierać się o rozmowy i interakcje między dwoma czołowymi dziennikarzami redakcji sportowej CANAL+: Tomaszem Ćwiąkałą i Mateuszem Rokuszewskim.

Pierwszy jest kojarzony głównie jako komentator i ekspert od hiszpańskiej LALIGA EA SPORTS czy generalnie fachowiec, zajmujący się zagranicznym futbolem. Dodatkowo Tomasz jest świetnie znany widzom na YouTube z vlogów na swoim imiennym, autorskim kanale, gdzie samodzielnie zebrał społeczność ponad 200 tysięcy subskrybentów. Zdarza mu się oczywiście omawiać również wydarzenia z polskiego futbolowego uniwersum.

Z kolei Rokuszewski jest specjalistą, którego aktywności są związane głównie z PKO Bank Polski Ekstraklasą czy reprezentacją Polski. W formacie „Roki Wyjaśnia” zdarzało mu się również zwracać uwagę na różne historie związane ze startem polskich klubów w europejskich pucharach czy oceniać działania PZPN. Teraz w „Ćwiąkała&Rokuszewski” obaj panowie połączą siły.

Vlogi i komentarze Tomka Ćwiąkały i Mateusza Rokuszewskiego to wielka marka na polskim sportowym YouTube. Naturalnym krokiem, posiadając ich w redakcji sportowej CANAL+, było połączenie sił i stworzenie z tego nowego formatu. Z widzami spotykać będziemy się co sobotę o 11:00, ale dajemy sobie również przestrzeń na programy specjalne, czy dedykowanego live'a z większą interakcją ze słuchaczami. Jestem pewny, że dla naszych widzów, kochających piłkę nożną w każdym wymiarze będzie to punkt obowiązkowy w ich cotygodniowym harmonogramie. – zaznacza Karol Szumlicz, Sport Online Content Manager CANAL+.

Obaj bohaterowie nowego programu kilkanaście lat temu pracowali wspólnie na portalu WESZŁO.COM. Tomasz Ćwiąkała był nawet szefem „Rokiego” i przyjmował go do pracy.

Kiedy w 2013 roku kończyłem studia dziennikarskie i uznałem, że najwyższa pora spróbować zostać dziennikarzem, redaktor Ćwiąkała przeczytał mój tekst i jako pierwszy stwierdził, że to może się udać. Skoro teraz będziemy mieli wspólny format, najwyraźniej dalej w to wierzy. To bardzo miłe. – podkreśla Mateusz Rokuszewski, który na sportowych antenach CANAL+ jest komentatorem meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

Jest możliwe, że od czasu do czasu w ramach „Ćwiąkała&Rokuszewski” obaj prowadzący przeprowadzą rozmowę z gościem specjalnym. Content ma opierać się głównie na interakcjach i spostrzeżeniach głównych bohaterów.

To będą po prostu nasze rozmowy o piłce. Nie będzie tutaj jakiegoś wielkiego klucza czy scenariusza. Ma się pojawić duża dawka spontaniczności, ale również aktualności. Będziemy poruszać tematy, które w danym momencie grzeją widzów. Format takiego piłkarskiego „commentary”. Zazwyczaj porozmawiamy we dwóch, ale czasami wpadnie do nas ciekawy gość. – zapewnia Tomasz Ćwiąkała, który od sezonu 2024/25 będzie komentował na antenach CANAL+ również spotkania UEFA Champions League.

Nowy program będzie dostępny na kanale YouTube CANAL+ SPORT, jak również w serwisie streamingowym CANAL+ online. Możliwe, że odcinki będą pojawiać się również w formie podcastów na popularnych serwisach o takiej tematyce.

Źródło: CANAL+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764