logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cydr Lubelski promuje się na scenie

  PR 07.01.2016, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cydr-lubelski-promuje-sie-na-scenie,27010,artykul.html

22 stycznia 2016 startuje 4. trasa koncertowa „Spragnieni Lata”, zainaugurowana i sponsorowana przez Cydr Lubelski. To cykl koncertów, latem plenerowych a zimą klubowych, prezentujących najnowsze projekty młodych polskich muzyków, którzy choć zaczynają karierę są już rozpoznawalni i znakomicie sobie radzą poza mainstreamem. W ciągu trzech pierwszych odsłon trasy na ponad 20 koncertach w 10 miastach dla łącznie ponad 30 tys. uczestników zagrali: Natalia Przybysz, Marika, L.U.C, Skubas, Julia Marcell, Xxanaxx i Tymon Tymański, który po pierwszej edycji zgodził się objąć rolę dyrektora artystycznego. W styczniu i lutym razem z Cydrem Lubelskim wystąpią: Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz, The Dumplings oraz Gooral.

- „Spragnieni Lata” są ważnym elementem w budowaniu świadomości ciągle młodej kategorii jaką jest cydr, jak również sposobem na promocję naszej marki. Koncerty tworzą naturalny kontekst konsumpcji cydru. Dają szanse na poznanie smaku lekkiego i orzeźwiającego Cydru Lubelskiego, pokazując jednocześnie okazje, którym może towarzyszyć jego spożycie: swobodne, niezobowiązujące spotkania w gronie przyjaciół, w atmosferze dobrej zabawy i muzyki - mówi Dyrektor Marketingu AMBRA S.A. Michał Rozalicz.

Wyróżnikiem koncertów jest również oprawa i lokalizacje, którym towarzyszą m.in. pokazy street artu i wystawy komiksów.

Trasie towarzyszą strefy orzeźwienia Cydru Lubelskiego oraz kampania promocyjna, której oś komunikacji stanowią działania w Internecie i prasie prowadzone we współpracy z patronami oraz mediami lokalnymi.

Za oprawę graficzną trasy „Spragnieni Lata” odpowiada Joanna Bajer, Graphic Designer AMBRA S.A. Logo trasy podobnie jak design Cydru Lubelskiego zaprojektowała Agencja Brandy Design. Autorem sesji zdjęciowej do plakatu „Spragnionych Lata” jest fotograf Szymon Szcześniak. Działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR, a fanpage Cydru Lubelskiego - Emarketing Experts. Trasę organizuje agencja koncertowa yMusic.

Więcej informacji na: facebook/CydrLubelski i www.spragnienilata2016.pl

Źródło: Ambra S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764