logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cydr Lubelski promuje się na scenie

  PR 07.01.2016, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cydr-lubelski-promuje-sie-na-scenie,27010,artykul.html

22 stycznia 2016 startuje 4. trasa koncertowa „Spragnieni Lata”, zainaugurowana i sponsorowana przez Cydr Lubelski. To cykl koncertów, latem plenerowych a zimą klubowych, prezentujących najnowsze projekty młodych polskich muzyków, którzy choć zaczynają karierę są już rozpoznawalni i znakomicie sobie radzą poza mainstreamem. W ciągu trzech pierwszych odsłon trasy na ponad 20 koncertach w 10 miastach dla łącznie ponad 30 tys. uczestników zagrali: Natalia Przybysz, Marika, L.U.C, Skubas, Julia Marcell, Xxanaxx i Tymon Tymański, który po pierwszej edycji zgodził się objąć rolę dyrektora artystycznego. W styczniu i lutym razem z Cydrem Lubelskim wystąpią: Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz, The Dumplings oraz Gooral.

- „Spragnieni Lata” są ważnym elementem w budowaniu świadomości ciągle młodej kategorii jaką jest cydr, jak również sposobem na promocję naszej marki. Koncerty tworzą naturalny kontekst konsumpcji cydru. Dają szanse na poznanie smaku lekkiego i orzeźwiającego Cydru Lubelskiego, pokazując jednocześnie okazje, którym może towarzyszyć jego spożycie: swobodne, niezobowiązujące spotkania w gronie przyjaciół, w atmosferze dobrej zabawy i muzyki - mówi Dyrektor Marketingu AMBRA S.A. Michał Rozalicz.

Wyróżnikiem koncertów jest również oprawa i lokalizacje, którym towarzyszą m.in. pokazy street artu i wystawy komiksów.

Trasie towarzyszą strefy orzeźwienia Cydru Lubelskiego oraz kampania promocyjna, której oś komunikacji stanowią działania w Internecie i prasie prowadzone we współpracy z patronami oraz mediami lokalnymi.

Za oprawę graficzną trasy „Spragnieni Lata” odpowiada Joanna Bajer, Graphic Designer AMBRA S.A. Logo trasy podobnie jak design Cydru Lubelskiego zaprojektowała Agencja Brandy Design. Autorem sesji zdjęciowej do plakatu „Spragnionych Lata” jest fotograf Szymon Szcześniak. Działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR, a fanpage Cydru Lubelskiego - Emarketing Experts. Trasę organizuje agencja koncertowa yMusic.

Więcej informacji na: facebook/CydrLubelski i www.spragnienilata2016.pl

Źródło: Ambra S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764