logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cydr Lubelski promuje się na scenie

  PR 07.01.2016, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cydr-lubelski-promuje-sie-na-scenie,27010,artykul.html

22 stycznia 2016 startuje 4. trasa koncertowa „Spragnieni Lata”, zainaugurowana i sponsorowana przez Cydr Lubelski. To cykl koncertów, latem plenerowych a zimą klubowych, prezentujących najnowsze projekty młodych polskich muzyków, którzy choć zaczynają karierę są już rozpoznawalni i znakomicie sobie radzą poza mainstreamem. W ciągu trzech pierwszych odsłon trasy na ponad 20 koncertach w 10 miastach dla łącznie ponad 30 tys. uczestników zagrali: Natalia Przybysz, Marika, L.U.C, Skubas, Julia Marcell, Xxanaxx i Tymon Tymański, który po pierwszej edycji zgodził się objąć rolę dyrektora artystycznego. W styczniu i lutym razem z Cydrem Lubelskim wystąpią: Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz, The Dumplings oraz Gooral.

- „Spragnieni Lata” są ważnym elementem w budowaniu świadomości ciągle młodej kategorii jaką jest cydr, jak również sposobem na promocję naszej marki. Koncerty tworzą naturalny kontekst konsumpcji cydru. Dają szanse na poznanie smaku lekkiego i orzeźwiającego Cydru Lubelskiego, pokazując jednocześnie okazje, którym może towarzyszyć jego spożycie: swobodne, niezobowiązujące spotkania w gronie przyjaciół, w atmosferze dobrej zabawy i muzyki - mówi Dyrektor Marketingu AMBRA S.A. Michał Rozalicz.

Wyróżnikiem koncertów jest również oprawa i lokalizacje, którym towarzyszą m.in. pokazy street artu i wystawy komiksów.

Trasie towarzyszą strefy orzeźwienia Cydru Lubelskiego oraz kampania promocyjna, której oś komunikacji stanowią działania w Internecie i prasie prowadzone we współpracy z patronami oraz mediami lokalnymi.

Za oprawę graficzną trasy „Spragnieni Lata” odpowiada Joanna Bajer, Graphic Designer AMBRA S.A. Logo trasy podobnie jak design Cydru Lubelskiego zaprojektowała Agencja Brandy Design. Autorem sesji zdjęciowej do plakatu „Spragnionych Lata” jest fotograf Szymon Szcześniak. Działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR, a fanpage Cydru Lubelskiego - Emarketing Experts. Trasę organizuje agencja koncertowa yMusic.

Więcej informacji na: facebook/CydrLubelski i www.spragnienilata2016.pl

Źródło: Ambra S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764