logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa maszyna Mark Andy Digital One w drukarni Etiflex

  PR 04.11.2019, przeczytano 1205 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Przemysław Wagner, Karol Kuligowski

Dzięki zakupowi cyfrowej maszyny Digital One z oferty Mark Andy drukarnia Etiflex z Poznania mogła zaproponować wyższą jakość produktów, otwierając przed klientami także nowe możliwości. Obecnie niemal 100% zleceniodawców tej firmy korzysta w mniejszym lub większym zakresie z zaproponowanego im zaledwie przed rokiem przez to przedsiębiorstwo drukowania etykiet w technologii tonerowej. Przełożyło się to – jak zapewnia kierownictwo drukarni Etiflex – na wyższą jakość i bardziej atrakcyjną cenę realizowanych tu produktów. Inwestycja w maszynę Digital One była jednym z najważniejszych czynników intensywnego rozwoju, jaki w ostatnim roku odnotowała ta poznańska firma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-maszyna-mark-andy-digital-one-w-drukarni-etiflex,384577,artykul.html

- Od wielu lat obserwowaliśmy rynek etykietowy nie tylko w Polsce, ale także w krajach zachodniej Europy oraz w Stanach Zjednoczonych – mówi Przemysław Wagner, dyrektor produkcji i jeden ze współwłaścicieli drukarni Etiflex - i to głównie z tych dwóch ostatnich obszarów czerpaliśmy inspirację. Widzieliśmy, że podąża on w stronę druku cyfrowego, więc naszym marzeniem stało się stworzenie firmy, która oparłaby swoją działalność na tej technologii.

Z tego marzenia w ciągu kilkunastu miesięcy powstało dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo z solidnym planem biznesowym na kolejne cztery lata.

- Składową tego sukcesu był z pewnością zakup nowej maszyny – podkreśla Karol Kuligowski, dyrektor sprzedaży i jednocześnie drugi ze współwłaścicieli. - Niemal od razu zdecydowaliśmy się na maszynę Digital One z oferty Mark Andy, która w zasadzie od pierwszej prezentacji na żywo wydała się idealna w kontekście naszych potrzeb i oczekiwań. Jest ona dedykowana drukowaniu etykiet w niskich i średnich nakładach oraz ich przetwarzaniu w trybie in-line, a takie dominują wśród naszych zleceń. Wcześniej klienci drukarń etykietowych drukowali relatywnie niewielką ilość wzorów etykiet, ale w dużych nakładach, wówczas tradycyjne maszyny fleksograficzne były jak najbardziej właściwe przy tego rodzaju produkcji. Obecnie coraz więcej firm potrzebuje wydrukować wiele wzorów różnego rodzaju etykiet w mniejszych nakładach. Tradycyjna technika fleksograficzna przestaje mieć przy takich zleceniach ekonomiczną rację bytu – i dla klientów i dla drukarń. W takiej sytuacji rozwiązaniem jest Etiflex – u nas klient wydrukuje etykiety w mniejszych nakładach, w wysokiej jakości i w krótkim czasie. Dodatkową korzyścią zapewnianą przez Digital One jest możliwość obsługi szerokiej gamy standardowych podłoży bez potrzeby ich wstępnej obróbki.

Przemysław Wagner dodaje: - Mark Andy to światowa marka o wieloletnich doświadczeniach rynkowych, a oferta tego producenta składa się z bardzo solidnych maszyn. Na start potrzebowaliśmy wysokiej jakości, a dokładnie cyfrowego rozwiązania, które spełniłoby nasze aktualne oczekiwania. Analizując potrzeby klientów zobaczyliśmy w ich zleceniach dokładnie to, co dzieje się na rynku – spadające nakłady przy większej dywersyfikacji zleceń. Tym bardziej utwierdziliśmy się w przekonaniu, że  jest to nisza, którą w pewnym stopniu znaleźliśmy dla siebie, a druk cyfrowy jest tu właściwym rozwiązaniem. Ostatnie miesiące pokazały, że mieliśmy rację. Niemal wszyscy nasi klienci korzystają obecnie z technologii cyfrowej doceniając jej zalety, a nowi przychodzą do nas ze swoimi zleceniami. Cieszy nas fakt, że nasz wybór był strzałem w dziesiątkę, bo klienci są bardzo zadowoleni z etykiet, które dla nich produkujemy. Twierdzą, że wreszcie otrzymują dokładnie taki produkt, o jaki im chodziło, a to chyba najlepsza rekomendacja.

Urządzenie Digital One pozwala jego użytkownikom wyjść także poza sektor drukowania etykiet, np. na rynek reklamowy.

- To nie jest wprawdzie nasz priorytetowy kierunek, bo najważniejszym obszarem działalności jest produkcja etykiet, ale udało nam się już zrealizować w maszynie Digital One kilka ciekawych  prac reklamowych – dodaje Karol Kuligowski.

Przemysław Wagner podsumowuje: - Krótkie czasy narządu pozwalają nam realizować produkcję mało- i średnionakładową przy dużej różnorodności poszczególnych zleceń. Tradycyjne maszyny fleksograficzne nie poradziłyby sobie w tak krótkim czasie z tego rodzaju produkcją. Digital One zapewnia przy tym wysoką jakość i pozwala nam zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764