logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa Polska i Obserwatorium.biz uczą firmy, jak prowadzić „biznes bez papieru”

  PR 13.04.2021, przeczytano 265 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-polska-i-obserwatorium.biz-ucza-firmy%2C-jak-prowadzic-_biznes-bez-papieru_,391026,artykul.html

Poradnik pt. „Przełącz się na #BiznesBezPapieru, czyli jak bezpiecznie wprowadzić firmę w cyfrowy świat” opracowany przez ekspertów Cyfrowej Polski i Obserwatorim.biz składa się z trzech części. Pierwszy poświęcony jest ogólnym zagadnieniom dotyczącym cyfryzacji przedsiębiorstw oraz idei paperless. Drugi pokazuje konkretne rozwiązania i narzędzia. Z kolei trzeci zawiera praktyczne porady – krok po kroku – dotyczące tego, jak skutecznie wdrożyć paperless w organizacji. W poradniku opisane są również przykładowe wdrożenia, które mogą służyć firmom i organizacjom jako przykład.

– Naszym założeniem było to, żeby w jak najprostszy sposób pokazać przedsiębiorcom, że rozpoczęcie cyfryzacji w firmie nie musi być trudne i że warto to zrobić – mówi prezes Związku Cyfrowa Polska Michał Kanownik. ­– Decyzja o wejściu na cyfrową ścieżkę rozwoju to dobra i w obecnych czasach niezbędna inwestycja, która z pewnością się zwróci. Z kolei stanie w miejscu może przynieść firmie nie tylko straty, ale może się okazać za jakiś czas, że nie ma już dla niej miejsca na innowacyjnym rynku – dodaje.

­– Transformacja cyfrowa to złożony proces, wymagający dogłębnej analizy potrzeb i możliwości danej organizacji, odpowiedniego przygotowania oraz planu. Wiem, że są przedsiębiorcy, którzy mają obawy przed podjęciem tego wyzwania. Główną barierą jest konieczność zmiany dotychczasowych strategii i procesów oraz brak znajomości odpowiednich narzędzi i umiejętności ich wykorzystania. Wierzę, że ten e-poradnik będzie dla nich impulsem do realizacji tego przedsięwzięcia oraz pewnego rodzaju przewodnikiem pokazującym dostępne możliwości i rozwiązania. Cyfryzacja nie jest już bowiem wyborem, jest koniecznością  – zaznacza Andrzej Dopierała, Prezes Zarządu, Asseco Data Systems S.A.

Kampania #BiznesBezPapieru

E-poradnik powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej #BiznesBezPapieru, która skierowana jest do przedsiębiorców. Zaangażowane są w nią firmy technologiczne zrzeszone w Związku Cyfrowa Polska ­–  Asseco i Samsung, które dodatkowo wspierane są przez ekspertów Certum, GovTech Polska, Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie, Szkoły Głównej Handlowej, Obserwatorium.biz, Santander Consumer Banku, kancelarii prawnej Szostek_Bar i Partnerzy, a także konferencji Europejskie Forum Podpisu Elektronicznego oraz Programu Czysta Polska. W ramach kampanii przedsiębiorcy uzyskują merytoryczne wsparcie dotyczące m.in. przechodzenia tradycyjnie funkcjonujących firm na rozwiązania cyfrowe, digitalizacji obiegu dokumentów czy kwestii związanych z cyberbezpieczeństwem.

  • Poradnik „Przełącz się na #BiznesBezPapieru, czyli jak bezpiecznie wprowadzić firmę w cyfrowy świat” można bezpłatnie pobrać TUTAJ.

Źródło: Związek Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego „Cyfrowa Polska”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764