logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy

  PR 15.11.2019, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może uczestniczyć w tworzeniu wirtualnej sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-rzezba-ozywia-przestrzen-miejska-w-centrum-warszawy,384737,artykul.html

- Projekt jest nowoczesnym narzędziem ekspresji w przestrzeni publicznej. W przeciwieństwie do swoich tradycyjnych odpowiedników, rzeźba ulega ciągłym zmianom, dostosowując się do życia miasta. Co więcej, Symulakra angażuje mieszkańców do bezpośredniej interakcji i współtworzenia przyjaznej przestrzeni. Każdy, kto znajdzie się w pobliży Placu Unii ma realny wpływ na to, jak wygląda fasada Centrum Handlowego - Agata Ryś – Zawistowska, dyrektor Plac Unii City Shopping

Pionierski projekt artystyczno-technologiczny

Dzięki połączeniu sztuki, computer vision i kurtyny LED zainstalowanej na fasadzie Centrum Handlowego Plac Unii, powstał unikatowy projekt, gdzie mieszkańcy mogą uczestniczyć w tworzeniu wirtualnej rzeźby. Na jej kształt ma wpływ ruch samochodowy na ul. Puławskiej oraz intensywność wykorzystania internetu mobilnego w okolicy ekranu.

Na kształt rzeźby można oddziaływać także bezpośrednio za pomocą mobilnej strony internetowej www.symulakra.com.

Ten artystyczno-technologiczny projekt powstał na zlecenie firmy Screen Network a artystyczną formę nadała mu grupa artystyczna panGenerator.

Źródło: Plac Unii City Shopping

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764