logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine

  PR 21.04.2021, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-transformacja-tematem-numeru-kwietniowego-ooh-magazine,391136,artykul.html

Wydanie otwiera analiza Marcina Andrzejewskiego (Capgemini) na temat wyzwań i szans cyfrowej transformacji. O tym, jak nie utonąć w nieprzebranych zasobach sieci pisze Łukasz Murawski, a eksperci z Bluerank mówią o tym, jak zmieni się rynek reklamy internetowej w erze post (third party) cookies, a Krzysztof Sarnecki opisuje zderzenie digitalizacji z ideą 4P.

W numerze także TOP wywiady – tym razem do rozmów o marketingu (i nie tylko) zaproszono przedstawicieli, TikTok, Carrefour Polska oraz DNB Bank Polska.

W kontekście gadżetów tematem numeru są tekstylia reklamowe, szukających inspiracji powinno też zainteresować zestawienie tekstylnych inspiracji. 3 dekady działalności wspomina w wywiadzie PAR BAKUŁA, a o kondycji rynku i przyszłości mówią przedstawiciele midocean.

W kontekście trade marketingu analiza tego, czy to już koniec komunikacji przypółkowej, badanie smart shopping w sklepie tradycyjnym, a szukających nowej wiedzy zainteresuje 8 narzędzi trade marketingowych, które zwiększą sprzedaż w sklepie online.

O tym, jakich emocji dostarczają eventy, w swoim felietonie pisze Agnieszka Ramiączek, natomiast o szansach, jakie daje restrukturyzacja, dla firm działających w branży eventowej piszą Bartosz Magnowski i Wojciech Młocek z BM Restrukturyzacje. Wszystkich zainteresowanych nowościami meblowymi odsyłamy do materiału Anety Stojak z Colors of Designe.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764