logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine

  PR 21.04.2021, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-transformacja-tematem-numeru-kwietniowego-ooh-magazine,391136,artykul.html

Wydanie otwiera analiza Marcina Andrzejewskiego (Capgemini) na temat wyzwań i szans cyfrowej transformacji. O tym, jak nie utonąć w nieprzebranych zasobach sieci pisze Łukasz Murawski, a eksperci z Bluerank mówią o tym, jak zmieni się rynek reklamy internetowej w erze post (third party) cookies, a Krzysztof Sarnecki opisuje zderzenie digitalizacji z ideą 4P.

W numerze także TOP wywiady – tym razem do rozmów o marketingu (i nie tylko) zaproszono przedstawicieli, TikTok, Carrefour Polska oraz DNB Bank Polska.

W kontekście gadżetów tematem numeru są tekstylia reklamowe, szukających inspiracji powinno też zainteresować zestawienie tekstylnych inspiracji. 3 dekady działalności wspomina w wywiadzie PAR BAKUŁA, a o kondycji rynku i przyszłości mówią przedstawiciele midocean.

W kontekście trade marketingu analiza tego, czy to już koniec komunikacji przypółkowej, badanie smart shopping w sklepie tradycyjnym, a szukających nowej wiedzy zainteresuje 8 narzędzi trade marketingowych, które zwiększą sprzedaż w sklepie online.

O tym, jakich emocji dostarczają eventy, w swoim felietonie pisze Agnieszka Ramiączek, natomiast o szansach, jakie daje restrukturyzacja, dla firm działających w branży eventowej piszą Bartosz Magnowski i Wojciech Młocek z BM Restrukturyzacje. Wszystkich zainteresowanych nowościami meblowymi odsyłamy do materiału Anety Stojak z Colors of Designe.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacji „Branże regulowane w social media” i „Formach angażowania użytkowników w social media”, przyszedł czas na „CSR w social media”.
W 2021 roku reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy – jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEX wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego, a  wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%.
6 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.  Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych
Publikacja „Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej”, stworzona przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska, to kompendium wiedzy na temat sposobów badania użytkowników internetu. Systematyzuje zagadnienia związane z pomiarem efektywności komunikacji online w sposób użyteczny w codziennej pracy. Zawiera artykuły eksperckie, opisy technik i...
Poradnik dla sektora kultury w zakresie zapewniania dostępności
W styczniu b.r. ukazała się publikacja “Poradnik dla sektora kultury w zakresie zapewniania dostępności”. Jest to bezpłatny zbiór porad dla osób i instytucji z sektora kultury, które chcą wdrażać dostępność w sposób rzetelny, rozsądny i zgodny z obowiązującym prawem. Dzięki poradnikowi łatwiej będzie przygotować wystawę, koncert czy warsztaty, tak by były dostępne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764