Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.
Wydanie otwiera analiza Marcina Andrzejewskiego (Capgemini) na temat wyzwań i szans cyfrowej transformacji. O tym, jak nie utonąć w nieprzebranych zasobach sieci pisze Łukasz Murawski, a eksperci z Bluerank mówią o tym, jak zmieni się rynek reklamy internetowej w erze post (third party) cookies, a Krzysztof Sarnecki opisuje zderzenie digitalizacji z ideą 4P.
W numerze także TOP wywiady – tym razem do rozmów o marketingu (i nie tylko) zaproszono przedstawicieli, TikTok, Carrefour Polska oraz DNB Bank Polska.
W kontekście gadżetów tematem numeru są tekstylia reklamowe, szukających inspiracji powinno też zainteresować zestawienie tekstylnych inspiracji. 3 dekady działalności wspomina w wywiadzie PAR BAKUŁA, a o kondycji rynku i przyszłości mówią przedstawiciele midocean.
W kontekście trade marketingu analiza tego, czy to już koniec komunikacji przypółkowej, badanie smart shopping w sklepie tradycyjnym, a szukających nowej wiedzy zainteresuje 8 narzędzi trade marketingowych, które zwiększą sprzedaż w sklepie online.
O tym, jakich emocji dostarczają eventy, w swoim felietonie pisze Agnieszka Ramiączek, natomiast o szansach, jakie daje restrukturyzacja, dla firm działających w branży eventowej piszą Bartosz Magnowski i Wojciech Młocek z BM Restrukturyzacje. Wszystkich zainteresowanych nowościami meblowymi odsyłamy do materiału Anety Stojak z Colors of Designe.
- Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].
Źródło: OOH magazine