logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine

  PR 21.04.2021, przeczytano 296 razy
ilustracjastrzałka

Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowa-transformacja-tematem-numeru-kwietniowego-ooh-magazine,391136,artykul.html

Wydanie otwiera analiza Marcina Andrzejewskiego (Capgemini) na temat wyzwań i szans cyfrowej transformacji. O tym, jak nie utonąć w nieprzebranych zasobach sieci pisze Łukasz Murawski, a eksperci z Bluerank mówią o tym, jak zmieni się rynek reklamy internetowej w erze post (third party) cookies, a Krzysztof Sarnecki opisuje zderzenie digitalizacji z ideą 4P.

W numerze także TOP wywiady – tym razem do rozmów o marketingu (i nie tylko) zaproszono przedstawicieli, TikTok, Carrefour Polska oraz DNB Bank Polska.

W kontekście gadżetów tematem numeru są tekstylia reklamowe, szukających inspiracji powinno też zainteresować zestawienie tekstylnych inspiracji. 3 dekady działalności wspomina w wywiadzie PAR BAKUŁA, a o kondycji rynku i przyszłości mówią przedstawiciele midocean.

W kontekście trade marketingu analiza tego, czy to już koniec komunikacji przypółkowej, badanie smart shopping w sklepie tradycyjnym, a szukających nowej wiedzy zainteresuje 8 narzędzi trade marketingowych, które zwiększą sprzedaż w sklepie online.

O tym, jakich emocji dostarczają eventy, w swoim felietonie pisze Agnieszka Ramiączek, natomiast o szansach, jakie daje restrukturyzacja, dla firm działających w branży eventowej piszą Bartosz Magnowski i Wojciech Młocek z BM Restrukturyzacje. Wszystkich zainteresowanych nowościami meblowymi odsyłamy do materiału Anety Stojak z Colors of Designe.

  • Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska premiera szóstej edycji raportu Future Focus o najbliższej przyszłości marketingu
Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej trudnej i dynamicznej rzeczywistości, przygotowując publikację Future Focus: Brands...
ESB – 9. edycja już we wrześniu
Już we wrześniu na biurka pięciu tysięcy firm działających w branży reklamowej z 24 krajów trafi 9. edycja drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book.
„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny
„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.
Praktyczny poradnik poligraficzny. Procesy
Przez ostatnie kilka lat w kręgach osób i instytucji związanych ze słowem pisanym, poligrafią i działalnością wydawniczą dużą popularnością cieszy się tzw. self-publishing. Istotą tego zjawiska jest próba maksymalnego wyeliminowania z procesu wydawniczego wszelkiej maści pośredników, w tym przede wszystkim tradycyjnych wydawnictw i dystrybutorów, którzy za swoje...
Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR
Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764