logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowy moduł do podłączenia kilku monitorów

   22.03.2007, przeczytano 804 razy

Firma Matrox Graphics przedstawiła TripleHead2Go, cyfrowy moduł przeznaczony dla użytkowników, systemów , które nie oferują obsługi więcej niż jednego monitora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowy-modul-do-podlaczenia-kilku-monitorow,5307,artykul.html

Urządzenie działa z maksymalną rozdzielczością 3840 1024, co pozwala na podłączenie trzech monitorów o rozdzielczości 1280 x 1024 lub dwóch o rozdzielczości 1920 x 1200. W utrzymaniu wrażenia ciągłości obrazu między monitorami pomaga funkcja Monitor Bezel Management. TripleHead2Go jest widziane przez kartę graficzną jako zwykły monitor o szerokości trzy razy większej niż standardowy. Moduł podłącza się do wyjścia analogowego lub DVI.

TripleHead2Go skierowane jest przede wszystkim do profesjonalnych grafików, ale równiez i do entuzjastów gier. Według firmy, urządzenie jest kompatybilne z ponad 150 tytułami.

TripleHead2Go będzie dostępne w następnym kwartale w cenie sugerowanej 329$.

Źródło: Tech Report

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764