logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowy Samsung w stylu retro

   07.07.2006, przeczytano 701 razy

Koncern Samsung zaprezentował nową rodzinę aparatów cyfrowych, oznaczonych symbolami NV3, NV7 i NV10. Produkty wyróżniają się nietypową obudową, stylizowaną na starsze modele analogowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowy-samsung-w-stylu-retro,4184,artykul.html

Jak podaje producent, wszystkie aparaty posiadają czarną, aluminiową obudowę oraz 2,5- calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Ponadto oferują również autorski system stabilizacji obrazu o nazwie Advanced Shake Reduction.

Zarówno model NV10, jak i NV7 zostały wyposażone w znany z laptopów panel dotykowy (touch pad), który umożliwia bardziej intuicyjne zarządzanie funkcjami aparatu. Aparat NV10 wyróżnia się ponadto 10-megapikselową matrycą CCD, zaś NV7 siedmiokrotnym zoomem optycznym, który współpracuje z opisaną funkcją stabilizacji obrazu.

Najsłabszy z nowej rodziny produktów – NV3 oferuje 7-megapikselową matrycę CCD, trzykrotny zoom oraz funkcje odtwarzania plików multimedialnych.

Nowe produkty wejdą do sprzedaży na jesieni, w cenie 450USD za model NV7, 400USD (NV10) oraz 350USD (NV3).

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764