logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowy Samsung w stylu retro

   07.07.2006, przeczytano 812 razy

Koncern Samsung zaprezentował nową rodzinę aparatów cyfrowych, oznaczonych symbolami NV3, NV7 i NV10. Produkty wyróżniają się nietypową obudową, stylizowaną na starsze modele analogowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cyfrowy-samsung-w-stylu-retro,4184,artykul.html

Jak podaje producent, wszystkie aparaty posiadają czarną, aluminiową obudowę oraz 2,5- calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny. Ponadto oferują również autorski system stabilizacji obrazu o nazwie Advanced Shake Reduction.

Zarówno model NV10, jak i NV7 zostały wyposażone w znany z laptopów panel dotykowy (touch pad), który umożliwia bardziej intuicyjne zarządzanie funkcjami aparatu. Aparat NV10 wyróżnia się ponadto 10-megapikselową matrycą CCD, zaś NV7 siedmiokrotnym zoomem optycznym, który współpracuje z opisaną funkcją stabilizacji obrazu.

Najsłabszy z nowej rodziny produktów – NV3 oferuje 7-megapikselową matrycę CCD, trzykrotny zoom oraz funkcje odtwarzania plików multimedialnych.

Nowe produkty wejdą do sprzedaży na jesieni, w cenie 450USD za model NV7, 400USD (NV10) oraz 350USD (NV3).

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764