logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cykl „Centrum Warszawy. Diagnoza” od 1 lipca br. na łamach „Gazety Stołecznej”

  PR 30.06.2022, przeczytano 188 razy

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy. Diagnoza” będą publikowane w poniedziałkowej „Stołecznej” i jej piątkowej odsłonie, czyli „Tygodniku Warszawa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cykl-_centrum-warszawy.-diagnoza_-od-1-lipca-br.-na-lamach-_gazety-stolecznej_,396443,artykul.html

Centrum Warszawy stało się miejscem najbardziej spektakularnych metamorfoz i inwestycji ostatnich 20 lat. – Z jednej strony są to zmiany, które mieszkańcy miasta doceniają i są z nich dumni. Z drugiej jednak widać ich troskę o wygląd centrum Warszawy, ponieważ nie wszystkie zmiany są zgodne z ich marzeniami i aspiracjami stolicy – mówi Małgorzata Bujara, redaktor naczelna „Gazety Stołecznej". – Ta troska otwiera pole do angażującej warszawiaków dyskusji o przyszłości miasta, o czym przekonaliśmy się wielokrotnie, gdy publikowaliśmy artykuły na temat Śródmieścia. Za każdym razem inspirowały one naszych czytelników do podzielenia się z nami swoimi opiniami – dodaje.  

Od 1 lipca br. redakcja „Gazety Stołecznej” weźmie centrum Warszawy pod lupę. Pokaże zarówno miejsca, które zmieniły się na korzyść i stały się ulubionymi miejscami spotkań warszawiaków, jak i te, które podupadły, co martwi wielu mieszkańców. W ramach nowego cyklu redakcyjnego warszawska „Wyborcza” napisze m.in. o inwestycjach miejskich i prywatnych, problemach mieszkańców lokali komunalnych i tych, którzy pracują w wieżowcach oraz w ich cieniu, a także o niewykorzystanych szansach stolicy i jej największych sukcesach. W rozmowach z przedstawicielami władz miasta, inwestorami, architektami czy urbanistami redakcja spróbuje postawić diagnozę stanu warszawskiego centrum i poszukać recepty na jego poprawę.

W pierwszej odsłonie nowego cyklu redakcja „Gazety Stołecznej” porozmawia ze znaną architektką, prof. Ewą Kuryłowicz, która opowie o tym, czym powinno być centrum miasta i co warto zmienić w warszawskim Śródmieściu.  

Teksty w ramach cyklu „Centrum Warszawy. Diagnoza” będą ukazywać się w każdy poniedziałek i piątek – czytelnicy znajdą je na łamach papierowego wydania „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.    

Nowy cykl wspiera promocja w prasie („Gazeta Stołeczna”), w internecie (Warszawa.wyborcza.pl, Wyborcza.pl, media społecznościowe) oraz w radiu (RMF FM, Meloradio, Radio Plus). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764