logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cykl otwartych webinarów Konica Minolta

  PR 24.03.2020, przeczytano 228 razy
ilustracja

Konica Minolta zaprasza profesjonalistów chcących poszerzyć wiedzę na temat poligrafii, druku i barwy do udziału w nowym cyklu bezpłatnych webinarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cykl-otwartych-webinarow-konica-minolta,386227,artykul.html

Rozpoczynające się 23 marca webinary edukacyjne skierowane są do drukarzy, studentów, agencji oraz grafików, którzy chcą doskonalić umiejętności lub szukają zawodowej inspiracji. 60 minut sesji praktycznej wiedzy (plus 30 minut pytań) dostępne jest dla każdego, bez konieczności odchodzenia od biurka lub opuszczania pracowni.

Spotkania poprowadzi Marcin Dąbrowski, inżynier R&D od ponad 20 lat zajmujący się barwą, jedyny Polak w ICC tworzącej światowe standardy barwne. Na co dzień współpracuje z producentami sprzętu, drukarniami oraz studiami graficznymi. Prowadzi również zajęcia z barwy oraz szkolenia techników i operatorów maszyn drukarskich. Poza działalnością naukową i inżynieryjną zajmuje się drukiem wysokojakościowym i reprodukcjami dzieł sztuki – np. paktu Ribbentrop-Mołotow czy rękopisów Chopina.

Pierwszy Webinar zatytułowany „Barwa” odbył się 23 marca o godzinie 19.00

Na pierwszym webinarze poruszona została m.in.:

  • historia barwy,
  • psychologia percepcji barwy,
  • kolor w kulturze,
  • światło i jego wpływ na odbiór barwy.

Daty i tematykę kolejnych webinarów zostaną ogłoszone wkrótce.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764