logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cykl otwartych webinarów Konica Minolta

  PR 24.03.2020, przeczytano 768 razy
ilustracja

Konica Minolta zaprasza profesjonalistów chcących poszerzyć wiedzę na temat poligrafii, druku i barwy do udziału w nowym cyklu bezpłatnych webinarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cykl-otwartych-webinarow-konica-minolta,386227,artykul.html

Rozpoczynające się 23 marca webinary edukacyjne skierowane są do drukarzy, studentów, agencji oraz grafików, którzy chcą doskonalić umiejętności lub szukają zawodowej inspiracji. 60 minut sesji praktycznej wiedzy (plus 30 minut pytań) dostępne jest dla każdego, bez konieczności odchodzenia od biurka lub opuszczania pracowni.

Spotkania poprowadzi Marcin Dąbrowski, inżynier R&D od ponad 20 lat zajmujący się barwą, jedyny Polak w ICC tworzącej światowe standardy barwne. Na co dzień współpracuje z producentami sprzętu, drukarniami oraz studiami graficznymi. Prowadzi również zajęcia z barwy oraz szkolenia techników i operatorów maszyn drukarskich. Poza działalnością naukową i inżynieryjną zajmuje się drukiem wysokojakościowym i reprodukcjami dzieł sztuki – np. paktu Ribbentrop-Mołotow czy rękopisów Chopina.

Pierwszy Webinar zatytułowany „Barwa” odbył się 23 marca o godzinie 19.00

Na pierwszym webinarze poruszona została m.in.:

  • historia barwy,
  • psychologia percepcji barwy,
  • kolor w kulturze,
  • światło i jego wpływ na odbiór barwy.

Daty i tematykę kolejnych webinarów zostaną ogłoszone wkrótce.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764