logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cykl Spotkań agencji Aliganza i uczelni Viamoda

  PR 27.01.2020, przeczytano 707 razy
ilustracja

Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cykl-spotkan-agencji-aliganza-i-uczelni-viamoda,385473,artykul.html

Wykład „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” poprowadzi Milena Wójcicka, Digital Communiaction Manager w Aliganza Fashion Agency wraz z Ignacym Bochińskim, Partnerem w KERRIS Group.

  • Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy TUTAJ

To już trzeci otwarty wykład w ramach cyklu spotkań KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W MODZIE organizowanego przez agencję ALIGANZA i uczelnę VIAMODA oraz ekspertów, którzy stosują teorię w praktyce już od dwóch dekad, pracując dla największych globalnych i lokalnych marek.

Plan wykładu:

  • 10:00 – 10:30 Rejestracja gości
  • 10:30 – 12:00 „Jak zbudować skuteczną strategię obecności marki w sieci?” wykład Mileny Wójcickiej, Digital Communiaction Managera w Aliganzie i Ignacego Bochińskiego, Partnera w KERRIS Group
  • 12:00 Zakończenie wykładu, networking

Jaką wiedzę wyniesiesz ze spotkania?

  1. W jaki sposób zaprojektować i wprowadzić w życie skuteczną strategię obecności marki w sieci
  2. Jakich danych potrzebujemy od marki żeby zbudować strategię, jakie elementy się na nią składają i jak nadać im spójny charakter
  3. Zobaczysz na case study marki biżuteryjnej jak całościowo zaprojektować strategię obecności marki online

Do kogo skierowane są Spotkania:

  • Do osób, które już pracują w branży mody czy lifestyle lub chciałyby podjąć w nich pracę
  • Do osób, które chciałyby założyć firmę w branży mody i zbudować strategię komunikacji i wizerunkową
  • Do osób, pracujących w branżach pokrewnych, które są zainteresowane współpracą z branżą mody i chcą lepiej zrozumieć mechanizmy w niej działające i bieżącą rzeczywistość
  • Do pracowników agencji: pr-owych, reklamowych i kreatywnych

Cykl Spotkań opiera się na kompleksowym programie w obszarze budowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej w sektorze mody, uwzględniającym aspekty praktyczne

  • Cykl Spotkań to wymiana wiedzy, doświadczeń i networking
  • Każdy wykład poprowadzony zostanie przez eksperta praktyka z wieloletnim doświadczeniem
  • Goście będą mieć możliwość zadawania pytań i prowadzenia dyskusji
  • Pozytywną i kameralną atmosferę spotkania
  • Dyplom zaświadczający o udziale w spotkaniach (dla Uczestników wszystkich spotkań)

Instytut Monitorowania Mediów jest patronem wydarzenia.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764