logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cykl wywiadów w Radiu Zet elementem kampanii Costa Coffee

  PR 01.06.2015, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

O umiejętności zatrzymania się i znalezienia chwili dla siebie, o momencie wyciszenia, sposobach na relaks, a także o pasjach i zainteresowaniach, które dopełniają i intensyfikują smak życia – o tym wszystkim z Gośćmi nowego cyklu wywiadów KAWA z chilli rozmawia Beata Sadowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cykl-wywiadow-w-radiu-zet-elementem-kampanii-costa-coffee,25031,artykul.html

Wspólny projekt sieci kawiarni COSTA COFFEE i Radia ZET chilli właśnie wystartował. Kilkuodcinkowy cykl wywiadów ze znanymi osobami świata kultury i sztuki jest elementem kampanii wizerunkowej marki pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę w kawiarniach COSTA COFFEE”.

W ramach cyklu KAWA z chilli Beata Sadowska ‒ znana dziennikarka i prowadząca program „W biegu i na wybiegu” na antenie Radia ZET chilli ‒ spotka się ze znanymi osobami świata kultury i sztuki. Wszystkie rozmowy prowadzone będą w przytulnych wnętrzach kawiarni COSTA COFFEE, przy filiżance aromatycznej kawy, zachęcając tym samym do chwili wytchnienia w codziennym biegu.

Projekt KAWA z chilli wystartował w sobotę, 30 maja br. W pierwszym odcinku Beata Sadowska rozmawiała z fotografką ‒ Lidią Popiel. W kolejnych odsłonach usłyszymy i zobaczymy rozmowy m.in. z aktorką ‒ Katarzyną Zielińską, dziennikarzem i prezenterem ‒ Szymonem Majewskim, projektantem mody ‒ Łukaszem Jemiołem, a także pisarką i autorką powieści kryminalnych ‒ Katarzyną Bondą.

Premiera każdego odcinka cyklu KAWA z chilli będzie miała miejsce w soboty na antenie Radia ZET chilli po godz. 10:00. Zaraz po transmisji radiowej, o godz. 11:00, wideo ze spotkania pojawi się na kanale COSTA COFFEE na YouTube ‒ www.youtube.com/user/CostaCoffeePoland. Akcja będzie dodatkowo promowana na fanpage’u marki na Facebooku ‒ www.facebook.com/CostaCoffeePoland.
Na Facebooku będzie można znaleźć dodatkowe ekskluzywne materiały ‒ goście opowiedzą m.in. o swoich kawowych upodobaniach.

Cykl wideo-wywiadów KAWA z chilli jest już drugim ‒ po „Chwila Moment” ‒ projektem, w ramach którego rozmowy z gwiazdami przeprowadzane są w kawiarniach COSTA COFFEE. „Chwila Moment” to akcja, która realizowana była w 2014 r. z magazynem Wysokie Obcasy. Zuzanna Ziomecka, redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, przeprowadziła wywiady m.in. z Marią Seweryn, Urszulą Dudziak, Wojciechem Mazolewskim i Natalią Przybysz. Wywiady co tydzień publikowane były w serwisie Wysokieobcasy.pl, na profilu „Gazety Wyborczej” na Youtube.pl. oraz na kanale marki COSTA COFFEE na YouTube.

Źródło: CHI Polska SA

Dodatkowe informacje:

O CHI Polska SA
CHI Polska SA to operator COSTA COFFEE i coffeeheaven, który jest obecny na polskim rynku od 1999 roku. Od lutego 2010 roku firma jest częścią spółki Costa Limited, która jest niekwestionowanym liderem branży kawowej w Europie oraz zarządza drugą pod względem wielkości, międzynarodową marką kawiarni na świecie – COSTA COFFEE. Obecnie firma CHI posiada ponad 100 kawiarni w Polsce. W lutym 2014 r. rozpoczął się proces rebrandingu, w wyniku którego COSTA COFFEE, zastąpi markę coffeeheaven. Proces zmian przebiega wyjątkowo dynamicznie, a jego zakończenie planowane jest na koniec 2015 r. Równocześnie wciąż otwierane są nowe kawiarnie, a firma ma ambitne cele podwojenia liczby kawiarni w Polsce w ciągu najbliższych kilku lat. Firma jest laureatem licznych nagród konsumenckich oraz trzykrotnie otrzymała tytuł „Top Employers Polska” dla godnego zaufania pracodawcy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764