logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czarek Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymus

  PR 22.09.2014, przeczytano 1061 razy

Czarek Zieliński objął stanowisko dyrektora kreatywnego agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czarek-zielinski-dyrektorem-kreatywnym-polymus,22682,artykul.html

Czarek Zieliński będzie odpowiedzialny za poziom artystyczny we wszystkich działach agencji Polymus – Integrated Communication, Events, Interactive & Digital. 

Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow. Z reklamą związany jest od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy & Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima-Gerber, KFC. W ostatnich latach Zieliński pracował dla takich agencji jak Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), Saatchi & Saatchi Direct, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz w agencji White Rabbit jako creative Group Head.

Współpracuje z Polish Open University, jest założycielem odzieżowo-literackiej marki Kurdemol, prowadzi kilka blogów, w tym – wycietezmejli.blogspot.com (Blog Roku 2011 – II miejsce w kategorii Absurdalne i Offowe). Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem "Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie", której jest współautorem, według tygodnika "Przekrój" została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989.

Źródło: Polymus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764