logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czarne Kakao Intense Dr. Oetkera wsparte intensywną kampanią

  PR 28.03.2019, przeczytano 2096 razy
ilustracjastrzałka

Nowością na rynku detalicznym jest w pełni naturalne Czarne Kakao Intense do mocno czarnych wypieków. Wkomponowuje się ono w linię dodatków do pieczenia z linii „Ze świata natury” Dr. Oetkera. Wszystkie nowości oraz dotychczasowe portfolio z linii „Ze świata natury” Dr. Oetkera, w okresie marzec - kwiecień 2019, wspierane będą silną kampanią TV pełną świeżości, lekkości i słońca, w największych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czarne-kakao-intense-dr.-oetkera-wsparte-intensywna-kampania,381840,artykul.html

Zaprezentujemy inną wersję spotu niż emitowana jesienią 2018 roku. Zdjęcia do spotu powstały zarówno w Polsce jak i na Madagaskarze - w królestwie najszlachetniejszej na świecie wanilii, co gwarantuje unikalne, nigdzie indziej niepublikowane zdjęcia.

Nowa kampania promuje naturalne składniki pochodzące z miejsc słynących z ich uprawy: wanilię Bourbon z Madagaskaru, cynamon z Indonezji, cytrusy z Włoch, które znaleźć można w naszych produktach do pieczenia. Ciasta wzbogacone naturalnymi dodatkami nabierają wyjątkowego, szlachetnego  smaku. Za stworzenie kreacji do reklamy odpowiada Agencja reklamowa BRASIL SP. Z O.O., a za jej produkcję Dom produkcyjny PAPAYA FILMS SP.Z O.O.

ilustracjastrzałka

Linia „Ze świata natury” będzie też intensywnie wspierana w Internecie i prasie. Wzorem ubiegłorocznych działań nasze produkty zobaczyć będzie można na największych blogach kulinarnych, w social mediach, w postaci reklam banerowych oraz w prasie handlowej i konsumenckiej. Będziemy inspirować krótkimi, bardzo apetycznymi filmikami, edukować o wyjątkowych surowcach i ich miejscach uprawy, a to wszystko ma zachęcać do samodzielnego pieczenia oryginalnych,  pysznych ciast i dzielenia się nimi z najbliższymi. Kampania potrwa do Świąt Wielkiej Nocy.

Zależy nam, by dodatki do pieczenia „Ze świata natury” były bardzo dobrze wyeksponowane na półkach sklepowych. Dlatego dodatkowo już niebawem pojawią się w sklepach dwa rodzaje standów wypełnionych produktami z tej linii. Ich grafika jest spokojna, świeża, nawiązująca do charakteru samych produktów oraz opakowań, które przypominają worek jutowy.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764