logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czarny Tulipan dla sieci POLOmarket

  PR 30.03.2005, przeczytano 1903 razy

Firma Czarny Tulipan specjalizująca się w budowaniu identyfikacji wizualnej zakończyła proces projektowania systemu identyfikacji wizualnej dla firmy POLOmarket, polskiej sieci detalicznych sklepów spożywczych, która w wyniku dynamicznego rozwoju postanowiła unowocześnić i ujednolicić swój wizerunek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czarny-tulipan-dla-sieci-polomarket,2678,artykul.html

W wyniku przeprowadzonego przez firmę Czarny Tulipan Sp. z o.o. audytu okazało się, że klienci marketów przywiązani są do nazwy POLO, a dotychczasowy znak kojarzy im się ze słońcem i radością. Dlatego też, podjęto decyzję jedynie o korekcie znaku. Prace skupiły się na opracowaniu spójnego, charakterystycznego dla całej sieci systemu identyfikacji marki.

Wnioski z przeprowadzonych badań pozwoliły zaprojektować znak zgodny z preferencjami klientów. Stąd, kluczowymi elementami znaku stały się charakterystyczny łuk jako motyw słońca oraz człon nazwy "POLO". Pozostawiona została czerwono-żółto-zielona kolorystyka, przy czym zwiększony został w identyfikacji udział koloru czerwonego.

Opracowana Księga Identyfikacji Wizualnej Marki POLOmarket zawiera nie tylko podstawowe informacje o znaku i wytyczne do jego zastosowania, ale także zasady oznakowania obszernej ilości różnorodnych nośników: druków firmowych, nośników promocji, środków transportu, nośników oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego sklepów, elementów wyposażenia sklepów oraz upominków.

Firma Czarny Tulipan Sp. z o.o. przeprowadziła również dla sieci POLOmarket Program Pilotażowy, w ramach którego oznakowane zostały trzy nowe sklepy. Pilotaż pozwolił określić najlepszą technologię produkcji nośników i dopasowanie poszczególnych elementów oznakowania do specyfiki sklepu i jego otoczenia.


Trójmiejska firma komunikacji wizualnej Czarny Tulipan Zintegrowane Oblicze Firm specjalizuje się w tworzeniu wizerunku firm i produktów oraz systemów zachowań dla pracowników. Do tej pory opracowała księgi identyfikacji wizualnej dla znanych marek m.in.: Pocztex, Orlen Deutschland, Orlen Immobillien, PZL Mielec, Swissmed, Lotos Paliwa, Pekaes Multi-Spedytor. Obecnie firma współpracuje m.in. z: Koncern Energetyczny ENERGA SA, Kolporter Saloniki Prasowe, STU Ergo Hestia, PGNiG SA. Więcej informacji o działalności firmy na stronie www.czarnytulipan.pl.


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: patrycjao

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764