logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na fotoedukację: Młodzi fotografowie z Koła ponownie wyróżnieni

  PR 19.03.2015, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

Młodzież z Koła od kilku lat uczestniczy z sukcesami w ogólnopolskim konkursie fotograficznym Akcja (foto)edukacja. W tym roku uczniowie z Zespołu Szkół Plastycznych w Kole również zostali wyróżnieni i zajęli pierwsze miejsce za zadanie konkursowe. Nagroda – warsztaty fotograficzne z profesjonalnym fotografem, pozwolą na dalsze szlifowanie umiejętności młodych talentów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-fotoedukacje%3A-mlodzi-fotografowie-z-kola-ponownie-wyroznieni,24272,artykul.html

Finał III edycji ogólnopolskiego konkursu fotograficznego Akacja (foto)edukacja już w czerwcu. Składają się na niego multimedialne lekcje, każda przygotowywana pod okiem pedagoga i specjalistów w obszarze fotografii. Zgłoszenia do projektu przyjmowane są w dwóch kategoriach: indywidualnej oraz grupowej, przeznaczonej dla szkół lub kół fotograficznych przy domach kultury. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Laureaci poszczególnych etapów w kategorii indywidualnej otrzymują aparaty fotograficzne, a zwycięzca całej III edycji – stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł. Dla uczniów, których zdjęcia zostaną najwyżej ocenione w kategorii grupowej, Nikon Polska organizuje warsztaty fotograficzne. W czerwcu najlepsza szkoła lub dom kultury zostaną wyposażone w profesjonalny sprzęt na potrzeby swojej pracowni fotograficznej. 

Zwycięski zestaw nadesłany w odpowiedzi na pracę domową w ramach Lekcji nr 5 „Kampania reklamowa z punktu widzenia fotografa” Akcji (foto)edukacji przyszedł z Koła. Nadesłane zdjęcia nie tylko w stu procentach spełniają wymogi pracy domowej, ale przede wszystkim są świetnie przemyślane i bardzo dobrze zrealizowane. Zgodnie z poleceniem otrzymaliśmy gotowe projekty reklam tworzących spójną kampanię reklamową – baner internetowy, bilboard oraz reklamy w czasopiśmie – podkreśliło Jury w swoim werdykcie. Spodobał nam się nie tylko pomysł kampanii kosmetyku przeciwko trądzikowi, ale też prosta, klarowna forma niezakłócająca przekazu oraz spójność wizualna projektu – dodała komisja oceniająca prace konkursowe.

W zwycięskiej szkole przeprowadzone zostaną warsztaty fotograficzne, które pozwolą na dalsze rozwijanie umiejętności uczniów. Szkoła ma również szansę na wygranie nagrody głównej programu – wyposażenia pracowni fotograficznej. 

Przypominamy, że od stycznia 2015 r. w konkursie może brać również udział młodzież ponadgimnazjalna działająca w ramach kół artystycznych i fotograficznych przy domach kultury  w całej Polsce.

Na stronie głównej programu dostępna jest już Lekcja nr 6 pt. „Efekt multiekspozycji – w aparacie i w komputerze”, z której można dowiedzieć się jak, po co i kiedy stosować technikę wielokrotnej ekspozycji. Zdjęcia konkursowe można zgłaszać do 3 kwietnia br. na adres: konkurs@akcja-fotoedukacja.pl. 

„Akcja (foto)edukacja” trwa cały rok szkolny. Finał III edycji planowany jest na 26 czerwca 2015 r. 

Więcej informacji na temat projektu Akcja (foto)edukacja” można znaleźć na stronie: www.szerokikadr.pl/lekcje 

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764