logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na Las – Kamikaze pomogło zasadzić 500 drzew

  PR 21.06.2021, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Pracownicy agencji Kamikaze zostali wolontariuszami  i pomogli Fundacji Aeris Futuro posadzić 500 drzew w gospodarstwie „Dolina Mgieł” w Gapininie (woj. łódzkie).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-las-%E2%80%93-kamikaze-pomoglo-zasadzic-500-drzew,391975,artykul.html

Przed Świętami Bożego Narodzenia Kamikaze rozesłała swoim klientom i partnerom biznesowym grę świąteczną, w której mogli uratować choinki. Agencja obiecała wtedy, że zebrane wirtualnie przez klientów drzewka zasadzi już zupełnie „niewirtualnie”. I tak się właśnie stało kilka dni temu! Pracownicy Kamikaze jako wolontariusze pomogli Fundacji Aeris Futuro posadzić 500 drzew (graby, lipy i jesiony) w gospodarstwie Dolina Mgieł w Gapininie.

- Staramy się wdrażać aktywności, które budują świadomość ekologiczną – naszą i wokół nas. Obiecaliśmy sobie i naszym klientom, że dołożymy wszelkich starań, żeby prowadzić nasz biznes w sposób zrównoważony. Liczymy ślad węglowy, który zostawiamy. Prowadzimy działania kompensujące emisję CO2 (jednym z nich jest właśnie sadzenie drzew) i już wkrótce będziemy agencją z zerowym śladem węglowym! Jesteśmy również w procesie certyfikacji Ecovadis; certyfikat ten jest przyznawany firmom odpowiedzialnym społecznie. Troska o planetę jest dla nas priorytetem i mamy nadzieję zarażać tym innych - mówi Michał Ryszkiewicz, managing partner w agencji Kamikaze.

Drzewa zostały posadzone w niezwykłym miejscu. Dolina Mgieł to siedlisko permakulturowe, które znajduje się w miejscowości Gapinin, w województwie łódzkim. Siedlisko permakulturowe to gospodarstwo, w którym natura działa sama i brak w nim jakiegokolwiek „wkładu mechanicznego”. Gospodarze Doliny Mgieł dążą do tego, aby siedlisko było samowystarczalne pod względem żywieniowym, ale też energetycznym, oparte na infrastrukturze bazującej na odnawialnych źródłach energii i naturalnych materiałach. Takie gospodarstwo rozwija się we własnym tempie, czego długofalowym efektem jest duży i zdrowy plon.

- Dlaczego tak późno? W czerwcu się już przecież nie sadzi! - powiedziałby każdy. Oczywiście jest to racja i sadzenie bardzo nietypowe. Niezwykłe jest jednak miejsce gdzie sadzimy, które zapewnia dobrą opiekę sadzonkom, podlewanie, osadzenie w żyznej glebie oraz ściółkowanie, które będzie wiązało wilgoć. Dzień po nasadzeniach przyszła również ulewa, która trwała całą noc, zatem jestem w miarę spokojny o najbliższe tygodnie posadzonych drzew. Sama akcja jest również cenna ze względu na budowanie świadomości w społeczeństwie. Jestem przekonany, że wolontariusze wynieśli solidną porcję wiedzy po tych działaniach i będą przekazywać ją dalej - mówi Marek Piątkowski, prezes Fundacji Aeris Futuro.

Posadzone drzewa pozwolą skompensować w przyszłości około 40 ton dwutlenku węgla, jak również wpłyną na ochronę środowiska, poprzez poprawę stosunków wodnych na tamtejszym terenie, ochronę przed wiatrem i szybkim parowaniem. Kamikaze zapewnia też, że nie jest to jednorazowa akcja, na pewno w przyszłości należy spodziewać się kolejnych aktywności prośrodowiskowych z udziałem agencji.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764