„Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac) to kampania edukacyjna promująca dialog międzypokoleniowy o zdrowiu, a zwłaszcza o tematach trudnych, takich jak choroby przenoszone drogą płciową, w tym HIV.
Do międzypokoleniowych rozmów będą zachęcać m.in. spoty emitowane w komunikacji miejskiej, placówkach medycznych, uczelniach wyższych oraz na portalach informacyjnych. Posty w social media uświadomią, dlaczego z bliskimi warto i trzeba rozmawiać o wszystkim.
Kampania rozpoczęła się w dniu 17 listopada 2017 roku. W dniach 17-24 listopada 2017 roku działania kampanijne będą prowadzone również w ramach Europejskiego Tygodnia Testowania, a ich kulminacja nastąpi w dniu 1 grudnia 2017 roku, w którym obchodzony jest Światowy Dzień AIDS. Kampania będzie kontynuowana do końca roku 2018.
Kampanię zorganizowało Krajowe Centrum ds. AIDS. w ramach realizacji umów podpisanych po przeprowadzonych postępowaniach przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego, kreacja kampanii, została przygotowana przez firmę ECORYS Polska, zaś usługa przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii, realizowana jest przez Alfa Communications.
- Landing page kampanii: mamczasrozmawiac.aids.gov.pl
Źródło: Krajowe Centrum ds. AIDS