logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na rozmowy o zdrowiu i HIV: Kampania edukacyjna

   24.11.2017, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

„Mam czas rozmawiać” (#mamczasrozmawiac) to kampania edukacyjna promująca dialog międzypokoleniowy o zdrowiu, a zwłaszcza o tematach trudnych, takich jak choroby przenoszone drogą płciową, w tym HIV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-rozmowy-o-zdrowiu-i-hiv%3A-kampania-edukacyjna,34618,artykul.html

Do międzypokoleniowych rozmów będą zachęcać m.in. spoty emitowane w komunikacji miejskiej, placówkach medycznych, uczelniach wyższych oraz na portalach informacyjnych. Posty w social media uświadomią, dlaczego z bliskimi warto i trzeba rozmawiać o wszystkim.

Kampania rozpoczęła się w dniu 17 listopada 2017 roku. W dniach 17-24 listopada 2017 roku działania kampanijne będą prowadzone również w ramach Europejskiego Tygodnia Testowania, a ich kulminacja nastąpi w dniu 1 grudnia 2017 roku, w którym obchodzony jest Światowy Dzień AIDS. Kampania będzie kontynuowana do końca roku 2018.

Kampanię zorganizowało Krajowe Centrum ds. AIDS. w ramach realizacji umów podpisanych po przeprowadzonych postępowaniach przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego, kreacja kampanii, została przygotowana przez firmę ECORYS Polska, zaś usługa przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii, realizowana jest przez Alfa Communications.


Źródło: Krajowe Centrum ds. AIDS

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764