logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na wzrok 40+: Ogólnopolska kampania edukacyjna

  PR 20.03.2018, przeczytano 667 razy
ilustracjastrzałka

Essilor Group, lider w sprzedaży szkieł okularowych rozpoczął ogólnopolską kampanię „Czas na wzrok 40+”. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz stworzenie platformy komunikacji odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-wzrok-40%2B%3A-ogolnopolska-kampania-edukacyjna,35855,artykul.html

Essilor Group na globalnym rynku działa od ponad 160 lat i może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w korekcji i ochronie wzroku. W Polsce w skład grupy wchodzą firmy: Essilor Polonia, JZO oraz JAI KUDO. Kampania „Czas na wzrok 40+” jest adresowana do osób po czterdziestym roku życia. Jej celem jest propagowanie wiedzy na temat prezbiopii oraz metod jej korekcji, jak również zachęcenie do regularnego badania wzroku. Działania kierowane są do osób, które zaczynają dostrzegać problemy z wyraźnym widzeniem z bliska. Prezbiopia to naturalny proces, niezależny od nawyków czy zachowań prozdrowotnych, a jego rozwiązaniem mogą być okulary ze szkłami progresywnymi, które umożliwiają dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska, a także w odległościach pośrednich.

Na opracowanej stronie www.czasnawzrok.pl znajduje się krótki test, który umożliwia bardzo wstępną diagnozę prezbiopii. Internauci mogą skorzystać również z lokalizatora, ułatwiającego odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest przyjazna dla czytelników przez możliwość dostosowania wielkość czcionki oraz kontrastu czytanego tekstu.

Dla kampanii „Czas na wzrok 40+” agencja Schulz brand friendly przygotowała strategię oraz stworzyła platformę komunikacji. Opracowała także narzędzia do działań digitalowych, radiowych oraz telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker/Maxus, za obsługę BTL agencja Polymus, natomiast za obsługę PR Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764