logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na wzrok 40+: Ogólnopolska kampania edukacyjna

  PR 20.03.2018, przeczytano 666 razy
ilustracjastrzałka

Essilor Group, lider w sprzedaży szkieł okularowych rozpoczął ogólnopolską kampanię „Czas na wzrok 40+”. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz stworzenie platformy komunikacji odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-wzrok-40%2B%3A-ogolnopolska-kampania-edukacyjna,35855,artykul.html

Essilor Group na globalnym rynku działa od ponad 160 lat i może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w korekcji i ochronie wzroku. W Polsce w skład grupy wchodzą firmy: Essilor Polonia, JZO oraz JAI KUDO. Kampania „Czas na wzrok 40+” jest adresowana do osób po czterdziestym roku życia. Jej celem jest propagowanie wiedzy na temat prezbiopii oraz metod jej korekcji, jak również zachęcenie do regularnego badania wzroku. Działania kierowane są do osób, które zaczynają dostrzegać problemy z wyraźnym widzeniem z bliska. Prezbiopia to naturalny proces, niezależny od nawyków czy zachowań prozdrowotnych, a jego rozwiązaniem mogą być okulary ze szkłami progresywnymi, które umożliwiają dobre widzenie zarówno z dala, jak i z bliska, a także w odległościach pośrednich.

Na opracowanej stronie www.czasnawzrok.pl znajduje się krótki test, który umożliwia bardzo wstępną diagnozę prezbiopii. Internauci mogą skorzystać również z lokalizatora, ułatwiającego odnalezienie jednego z rekomendowanych salonów optycznych. Witryna jest przyjazna dla czytelników przez możliwość dostosowania wielkość czcionki oraz kontrastu czytanego tekstu.

Dla kampanii „Czas na wzrok 40+” agencja Schulz brand friendly przygotowała strategię oraz stworzyła platformę komunikacji. Opracowała także narzędzia do działań digitalowych, radiowych oraz telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker/Maxus, za obsługę BTL agencja Polymus, natomiast za obsługę PR Marketing & Communications Consultants.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764